Gå til innhold

A propos deprimerte menn - hva synes dere om min mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikter til innlegget der HI lurte på om hun ikke lenger elsket samboeren, og der samtlige svarte at han antagligvis var deprimert. Her har dere oss: vi venter også barn, på nyåret. Så å si null sex, den lille sexen vi har når JEG maser, utarter seg slik at han kun tenker på seg selv i sengen. Sitter hele tia på data eller ser TV, lite kontakt med meg, lite lyst til å prate, svarer enten med enstavelsesord eller ikke i det hele tatt. Virker mye mer nedfor rundt meg enn når han prater med slekta eller venner. Stikker ofte ut av huset til kompiser eller storebroren, og unngår kvalitetstid med meg. Gir meg et kyss noen ganger om dagen, men ikke noe lidenskapelig. Gir meg sjeldent eller aldri komplimenter.

Han har flust med gode egenskaper også, jeg ville bare at dere skulle prøve å se hva hans NEGATIVE egenskaper kan komme av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør, så får du svar..

Jeg tror han har noe å skjule. At han har negativ holdning kun for deg og ikke venner og familie sier jo litt...

Skrevet

Det er ikke alltid man får svar om man spør. Jeg selv har prøvd mange ganger, vist forståelse, gitt han oppmerksomhet, kjærlighet, men får ingenting tilbake..

Det er ikke bare jenter som sier "nei det er ingenting".. Dessverre..

Hi "for den andre tråden"

Skrevet

Har prøvd å snakket med ham, og får svar "ingenting", "trøtt" og lignende. Problemet er at jeg ikke en gang har vært sint/frustrert på ham, omgitt ham med negativitet på grunn av det han gjør og sier, men prøver å være positiv. Uten at det hjelper.

HI

Skrevet

Ååh skuffa nå.. Leste " apropos deformerte menn - hva synes dere om min mann?" haha. Trodde du hadde lagt ut et bilde :P

Skrevet
ÅÅh skuffa nÅ.. Leste " apropos deformerte menn - hva synes dere om min mann?" haha. Trodde du hadde lagt ut et bilde :P

Artig du :D Nei, det er nok heller at jeg føler meg stygg, uinteressant og til bry for tiden.

HI

Skrevet

Uff. Trøst deg med at både jeg og mine venninner har vært eller er i en lignende situasjon. Søstra mi skal ha barn nå og typen har gått inn i en slik modus. Prøv å støtt han, om det ikke virker må du forklare hvordan du føler det og stille krav :) de fleste har det forbigående og det som da hjelper minst er kritikk og masing. Og det har neppe noe med deg å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...