Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Minsten er 3,5 år, og en utpekt morgenfugl. Det spiller ingen rolle når han legger seg, han våkner til stort sett samme tid, ca 6. Han har sluttet å sove på dagen, og er ofte trøtt på ettermiddagen. Nå er han sørpe forkjøla og han våkna en time tidlige enn vanlig i dag. Kl 5 altså. Nå sovna han på sofaen, og jeg la han rett og slett. Da kan det jo hende han våkner om en time og er klar for å leke, at han våkner kl 4 i morgen. Eller kanskje (håpe, håpe) at han våkner til vanlig tid og er skikkelig uthvilt. Andre som har prøvd det?
ma(G)ma med to små :) Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Jeg har prøvd det flere ganger. Av og til går det, av og til går det ikke, og jeg angrer like mye hver gang jeg sitter oppe med et lys våkent barn til over midnatt Lykke til!
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Minsten er 3,5 år, og en utpekt morgenfugl. Det spiller ingen rolle når han legger seg, han våkner til stort sett samme tid, ca 6. Han har sluttet å sove på dagen, og er ofte trøtt på ettermiddagen. Nå er han sørpe forkjøla og han våkna en time tidlige enn vanlig i dag. Kl 5 altså. Nå sovna han på sofaen, og jeg la han rett og slett. Da kan det jo hende han våkner om en time og er klar for å leke, at han våkner kl 4 i morgen. Eller kanskje (håpe, håpe) at han våkner til vanlig tid og er skikkelig uthvilt. Andre som har prøvd det? Hehe, i mine ører er du heldig har en gutt som legger seg halv7 og det er morgen 05.15!! xD Men kan jo være siden han var utslitt og syk at han sover som normalt i morgen håper da det
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Gutten her er 18 mnd, men av og til trenger han en utenom lur på eftan, da pleier jeg å legge han, la han sove i opp til 1,5 time, så er det opp og base i 30-60 minutter og spise litt mat, før han legger seg igjen.. Tok tid før jeg lærte rett tid ol, men for oss funker denne godt, da sover han til normalen.. (han legger seg halv 7 på kvelden egentlig, men av og til blir det jo da 1-1,5 time senere, fordi han har sovet litt ekstra, men det påvirker ikke rutinene, og funker for oss.)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Han sover fortsatt, så får virkelig krysse fingrene. Verste er vel om dagen da starter tilsvarende tidlig i morgen..... Nei, jeg har det ikke ille med han, syns bare det er vondt med han som ikke får nok søvn vanligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå