Gå til innhold

flytte?

snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gjort dette, med barn i bhg og i magen?

jeg kjenner det er helt nødvendig, men utrolig stressende, tid krevende og skummelt.

vi eier bolig på ca 100 kvd, som vi kjøpte i 08. Da betalte vi 1,5 mill ( delt i 3 lån. kommunen 200 000, banken del 1 1,0 mill og del 2 ca 300 + omkostninger) vi har betalt ned noe, men ikke allverden.

for 2 mnd siden solgte naboen for 1 990 000 (til 2,2mill) og vi har takst på ca det samme ( når huset er "ferdig" altså listet og nytt gulv osv)

nå som gravid med trillinger, får jeg ikke lov å gjøre særlig mye selv.

Jeg begynner bli stresset, da de kan komme mellom des og senest i januar. da vil jeg ha kommet i hus og fått de to eldste på 3 år og 1 år i bhg.

men da 100 000 kr spørsmålet, hvordan skal jeg gå frem for å gjøre det riktig?

salg,kjøp,bhg osv?

tusen takk om noen orker og vet. ( skadet ikke spørre, tenkte jeg da )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling på det du spør om, men vil bare si at jeg synes du er tøff! Jeg er 87-modell og bærer på nr. 1 for tiden. Kan ikke tenke meg hvordan det er å skulle ha fem (til sammen). Lykke til! =)

Skrevet

Hehe :-) tusen takk for det. Joda jeg er nå litt skremt selv, men jeg er ufattelig glad i ungene, og har altid ønsket meg mangen :-) self helst en og en, men når det kommer tre nå, er jeg faktisk nesten ennå mere glad for det :-) sprø, ja helt sikkert ;-)

Men jeg tenker om 1-2 år, er det nok helt fantastisk ;-)

Skrevet

Time i banken-spør hva de anbefaler med deres økonomi. Kjøp- salg rekkefølge. Alt er jo mulig. Bestem dere for området dere vil handle hus i ,- og ring barnehager i nærheten og ør om de har noe ledig. DET blir nok det største problemet,- med barnehager halvveis i barnehageåret! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...