Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Og er i uke 30, er ikke det litt rart? Er helt sikker på at jeg tok det på første kontroll forrige gang.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Urinprøve skal du ta med deg hver gang du er hos jordmor/lege i hele svangerskapet. Er det ingen som har spurt etter det? Det er jo kjempeviktig iforhold til sv.diabetes og sv.forgiftning.....
Salomine Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Jeg har fått beskjed om å ta med urinprøve ved hver kontroll for å oppdage svangerskapsforgiftning og svangerskaps diabetes, og i tillegg levere urinprøve dersom jeg plutselig skulle føle meg uvel, (magevondt, hodepine,kvalme) dette for å oppdage svangerskapsforgiftning tidlig.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Ikke fått beskjed om det. Tenkte bare over det nå når jeg fikk en del ubehag øverst i magen og følte hjerte mitt løp løpsk en periode her. Men det er sikkert ingenting:)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Får vel høre om det når jeg skal dit i uke 34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå