Gå til innhold

Cava, sjokoladefontene og vin

Anbefalte innlegg

Skrevet

-på lørdag skal jeg og gode venninner samles og kose oss :) så skal vi ta med en frukt hvær til sjokoladefontenen, noen forslag til noe spennende, er lei av jordbær spiser ikke honmningmelon så jeg tenker kanskje mango går det greit eller blir det merkelig?

Eller har dere noen supre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Appelsin og sjokolade er undervurdet.

Banan ig sjokolade fungerer også.

Vil tro mango passer supert hvis det er noe du liker.

Skrevet

Blåbær og sjokolade = himmelsk

Marsipan er heller ikke å forakte ;)

Skrevet

Hmmmm blåbær og marsipan spennende :)

Har lurt litt på banan men det er ikke egentlig favoritt frukten, men den går ned dynket i sjokolade ;)

Appelsin får jeg sår runt munnen av :(

Gjest Siklerotte
Skrevet (endret)

Ananas, banan og fersken + alle typer melon (fins da andre enn honningmelon).

Endret av Siklerotte
Skrevet

Mørk sjokolade og pære er veldig godt! Her er det ananas det går mest av i tillegg til jordbær når sjokoladefontenen er fremme. Og marshmellows.

Gjest Siklerotte
Skrevet

En fontene med rennende sjokolade (egentlig veldig lite innbydende, hvis det deles med mange andre hender) - og har vært obligatorisk i alle amerikanske bryllup jeg har vært i - kanskje fordi mindre god sjokoladesmak må kamufleres med frukt.

Skrevet

Det er vel ikke helt stuerent å legge munnen til fontenen og bare drikke av sjokoladen?

Det hadde helt klart vært det beste.

Ellers er mine favoritter jordbær, bringebær og den kjente frukten marshmallows ;)

Skrevet

Vi bruker slike hummergafler som vi setter frukten på før den dyppes i sjokoladen og ingen spiser på gaffeln :) ganske klissete med gud så gøy det blir ettervært ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg syntes pshyllialis er godt, men tror ikke jeg stavet det rett altså. Sånne små orange bær med pappaktig blader omkranset seg. De bor i bur i frukt avdeling på litt finere matbutikker.

Henger meg også på Marshmallows, banan(!!) Syntes også stjernefrukt er godt siden den har litt elpekonsistens, og er syrlig, men ikke som eple.

Nam nå fikk jeg lyst på sjokolade fontene:P

Skrevet

åååååå ja slike gule er gode, kaller de kjærlighets frukt :) slike skal jeg kjøpe og ta med :)

Skrevet

Har aldri sett en sjokoladefontene! Høres digg ut. Liker generelt bær bedre enn frukt. Jordbær, bringebær, nam... Eller hva med nøtter? Eller nei, vanskelig å spidde på gaffel...

Men den cavaen frister aller mest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...