Gå til innhold

Neglsopp! Er tablettene billigere i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått resept mot omfattende angrep på mine stakkars tånegler. Har hatt det lenge men ikke kunnet ta tablettene pga svangerskap og amming. Men nå skal soppen vekk!

Jeg har fått resept på lamisil tabletter, og vet at disse tidligere var langt billigere i Sverige. Men jeg finner ingen svenske prisliter, på det svenske legemiddelverket ligger såvidt jeg kan se ikke prisene på medikamentene ute, slik de gjør her i Norge.

Noen som har benyttet seg av muligheten til å kjøpe dette i Sverige i det siste? Altså slik at det er verdt å kjøre en tur over grensa, ikke marginale forskjeller :)

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg er i samme situasjon som deg ;) Har hatt neglsopp i evigheter nå føler jeg, men har ikke kunnet begynt med noen kur fordi jeg fikk først høre at det nesten var umulig å bli kvitt, men så fikk jeg høre om en pillekur, men at den var dyyyr, men så fikk jeg vite at man kunne ta ut resepta i Sverige. Noe som skulle være myyye billigere. Så i dag har jeg ENDELIG fått meg de tablettene :) Akkurat de samme du har fått resept på, Lamisil, og jeg betalte kun 80 svenske kroner for ei pakke med 28 piller i! Det er BILLIG og lønnsomt :D Ta turen over grensa du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...