Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Trenger tips til en tøff, god og varm vinterdress til skolegutten min :-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Guttungen her ville helst ha heldress til vinteren ifjor, da han var 6 og begynte på skolen. Så da ble det Didriksons Kilimanjaro. Han hadde/har i tillegg Didriksons vinterjakke og ei boblebukse kjøpt på Lindex, som han kan ha i reserve. Jeg trodde også ungene helst ville ha todelt vintersett når de begynte på skolen, men det var visst ikke helt sånn likevel. Nesten alle 1.klassingene her hadde heldress sist vinter.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 HH har noen brukbare vinterdresser som er to delt, men de er litt dyr da. Ellers så har jeg brukt vinterdress kjøpt på sportmann.no. Den har også vært helt grei:-) Men nå vil ungen igjen ha hel vinterdress denne sesongen, så da går jeg for troll sin, som ihvertfall jeg er veldig fornøyd med. Jeg trodde også at 6 åringen ville ha todelt dress fremfor hel, men der tok jeg altså feil:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå