Gå til innhold

Herlighet, har ikke jenta mi i overkant store bein?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og kjøpte høstsko til henne i dag, og måtte jammen kjøpe str. 24, og hun er bare 16 mnd! Str. 23 hadde gått, men da hadde hun ikke så mye å gå på.

Må nok ha 24 i vintersko også, ettersom det skal tykkere sokker nedi.

Men, er ikke dette voldsomt stort for ei på 16 mnd?! Kjøpte jo str. 21 i vår, så må jo ha vokst noe veldig.

Det skal sies at hun er veldig lang for alderen da. Lang og tynn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var og kjøpte høstsko til henne i dag, og måtte jammen kjøpe str. 24, og hun er bare 16 mnd! Str. 23 hadde gått, men da hadde hun ikke så mye å gå på. Må nok ha 24 i vintersko også, ettersom det skal tykkere sokker nedi. Men, er ikke dette voldsomt stort for ei på 16 mnd?! Kjøpte jo str. 21 i vår, så må jo ha vokst noe veldig. Det skal sies at hun er veldig lang for alderen da. Lang og tynn.
Var og kjøpte høstsko til henne i dag, og måtte jammen kjøpe str. 24, og hun er bare 16 mnd! Str. 23 hadde gått, men da hadde hun ikke så mye å gå på. Må nok ha 24 i vintersko også, ettersom det skal tykkere sokker nedi. Men, er ikke dette voldsomt stort for ei på 16 mnd?! Kjøpte jo str. 21 i vår, så må jo ha vokst noe veldig. Det skal sies at hun er veldig lang for alderen da. Lang og tynn.

Er ikke uvanlig at bena vokser fort. Jenta mi har hele tiden fulgt sin egen kurve, også når det gjelder skostr.

Nå er hun 5 år, er like lang som en 7 åring og bruker str 33 i sko:)

Har kjøpt nye sko hvert halvår fordi bena vokser så fort..

Skrevet

Datterene min på 21 mnd. har 21 i sko. Og datteren min på straks 4 år bruker 23.....til sammenligning :)

Skrevet

Jeg kjenner masse flotte lesber med store føtter. Gud så spennende!

Skrevet

Nå aner jeg ikke om hun er lesbisk da, så det får vi evt se på seinere. Tror neppe det har en sammenheng med størrelsen i grunn.

Jenta mi er på størrelse med en 2 åring, så da er kanskje ikke str. 24 helt feil? På en 2 åring altså, om man ser på henne som det.

Hi

Skrevet

Neida, det er ikke stort:) Ikke bekymre deg du...

Skrevet
Datterene min på 21 mnd. har 21 i sko. Og datteren min på straks 4 år bruker 23.....til sammenligning :)

Til sammenligning har din 4 åring da veldig SMå føtter.

Min 4,5 åring bruker 27/28 og har ikke spesielt store føtter.

Skrevet

de er vel akkurat passe til jenta di :-)

Skrevet

Ja, de står jo i stil til resten av jenta :-) Men, syns det virker stort i forhold til alderen. Hun er jo på størrelse med en gjennomsnittlig 2 åring, så 24 er kanskje ikke unormalt da?

Ble veldig overrasket ettersom 21 var litt stort i vår...

Hi

Skrevet

Husker ikke helt skostørrelsen i den alderen for eldste her, men i dag har hun større føtter enn meg. Og vi er omtrent like høye nå. Likevel har hun vel ca 3 nr større sko enn meg.

Jeg var selv utvokst i føttene da jeg var 9-10 år.

Ikke alt på kroppen vokser like mye samtidig :)

Skrevet

beina vokser med kroppen, veldig sjelden man får store føtter og liten i høyde og omvent, men eksempel med meg, jeg er 31år og bruker 35 isko, jenta mi på 5 bruker 28 allerede!!! jeg er liten av vekst i høyden hun er lang!

Skrevet

Lang og tynn på 21 mnd her, str 24 ;) Har brukt det en stund allerede.. Det jevner seg nok etterhvert :)

Skrevet

Det blir raskt dyrt å ha barn på stor fot, siden de ender i voksenhyllene flere år tidligere, men den gode delen (sett fra barns synspunkt) er at det alltid er mye større og morsommere utvalg i voksenstørrelser.

Skrevet
Det blir raskt dyrt å ha barn på stor fot, siden de ender i voksenhyllene flere år tidligere, men den gode delen (sett fra barns synspunkt) er at det alltid er mye større og morsommere utvalg i voksenstørrelser.

Signerer denne. Min eldste blir 10 år og bruker nå str 41-42 i sko og kan ikke bruke barnesko lenger. Han måtte forøvrig også ha str 24 da han var 1 år (13 mnd).

Skrevet

Snuppa mi er 2 snart 3 å hun bruker mellom 24 å 25 å det er helt normalt:)

Skrevet

Stakkars jente om føttene hennes fortsetter å vokse i dette tempoet. 2 meter lang og 45 i sko ;-p

Jeg ble bare sjokkert når jeg først prøvde 22 og regnet med de passet fint. De var jo alt for små. Måtte sjekke flere ganger før jeg turte å betale skoene og ta de med meg.

Forresten, dere med barn som har store føtter, er de høye?

Hi

Skrevet

Er hun påstørrelse med en 2 åring er denne skostørrelsen helt normal og kanskje litt lite til og med.

Skrevet

Ja 24 å 25 er en veeeldig normal str for en 2 åring.. Datteren min er ikke høy hun er ikke mer enn 90

Skrevet

Puh, godt å høre det er normalt for en 2 åring da i allefall. Hun vokser og vokser den ungen. Får håpe det avtar litt etter hvert i grunn...

Hi

Skrevet

Puh, godt å høre det er normalt for en 2 åring da i allefall. Hun vokser og vokser den ungen. Får håpe det avtar litt etter hvert i grunn...

Hi

Skrevet

Min på 20 mnd bruker 21...har kjøpt høstsko i 22, men de er for store.

Skrevet

Han en gutt på 20 mnd, kjøpte nettopp høstsko i str 24. Da har han god plass til ullsokk også.

Skrevet

Guttongen her blir 3 år om 2mnd, og bruker 31 i sko... Da er de ikke store, men akkurat passelige. Regner med han må ha 32 i vintersko, for å få 1-1,5cm til ullsokk osv. Når han var to år, brukte han 28-30, avhengig av hvordan størrelsen på skoen var. Men nå skal det også sies at han er 110cm. Ingen liten gutt. Men deee pailabbene :-p Salig strev, da han er så brei over foten. I tillegg er det ingen ansatte i skobutikkene som tror på meg at han bruker så store sko, så de begynner bestandig med størrelse 26-27, til de måler foten hans, og innser at joda, gutten har faktisk så store bein:-p

Skrevet

En ting er jo gutter med store bein da, men stakkars jente :-p Får håpe veksten i både den ene og den andre enden avtar etter hvert. Aner ikke hvor hun har det fra. Ingen ellers i familien er veldig høye.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...