Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Hva stemmer du for og hvorfor? * ikke si bare Amanda, det er ikke aktuelt
Appelsindyret Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 her stod vi mellom Mina Elise og Mina Louise... Det ble tilslutt Mina Louise, synes det har en finere klang Synes også Amanda Louise klinger bedre
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Amanda Louise var da et nydelig navn, så det stemmer jeg på.
Silverfox Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Amanda Louise/Lovise høres ut som ett navn. Amanda Elise høres ut som oppramsing av flere. I mine ører
Ane Elise Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Amanda Louise stemmer jeg for, siden det klinger bedre enn Amanda Elise
Love my kidz Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 Amanda Elise synes jeg er best. Louise er også et fint navn, men sammen med Amanda ble det kanskje litt vel... dramatisk? Lette etter ord nå, for det er hverken stygt eller tungt.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Jeg stemmer også for Amanda Louise. Høres mye bedre ut enn Amanda Elise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå