Gå til innhold

Blir smårar snart!!hjeeelp??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått 5 dager over ikm...negative tester...Tok en senest i morges, den var helt blendahvit! Men jeg føler meg veldig gravid...har hatt menssmerter siden 8 dpo og stikninger i brystene...(sånn følelse som da man ammer et barn, da melka begynner å renne), TRøTT!!, stikninger nesderst i magen da jeg reiser meg opp litt fort og en del utflod...onsdag den 29. altså 12 dpo var det en del mørkebrun utflod på papiret da jeg var på do...men bare denne ene gangen...Jeg har skikkelige menssmerter om dagen, så kjennes ut som tanta kommer, men nei...kun hvit utflod!kan jeg være gravid allikevel og hvordan kan jeg evt finne ut av det? Hadde sex sist mandag 20. august....så burde vel fått positiv test snart om jeg er gravid?? Kan det være vanlig å ha sånne konstante menssmerter ell burde jeg sjekke det opp om jeg ikke er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bestille deg time til legen for å ta blodprøve som målet nivået av hcg...

Skrevet

Ja, jeg får vente til over helga å se...bare føler det er noe feil der inne om disse smertene ikke er pga graviditet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...