Gå til innhold

småfrustrerende "trend" på bim/dib

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt for ofte at ting går igjen her på forumet. Virker som om et innlegg kan være smittsomt, og alle andre bare MÅ opprette akkurat samme tråden med en liiiten vri...Og det kommer bare flere og flere innlegg som ikke hører hjemme på et baby/barn/foreldre-forum (vet ikke hva jeg skal kalle det).

Eks, kommer det ett innlegg om utroskap så tar det under 30 min før det er 10 lignende innlegg om samme emnet. Evt om skatteoppgjøret, eller de nylige "hva synes dere om meg"-trådene, evt nå: Sigrid innleggene.

Jeg vet at det er et diskusjonsforum og folk får skrive hva de vil, men hadde egentlig vært litt deilig hvis folk ser bort fra frykten om å kuppe amdres tråder osv, og heller lage en felles tråd om nye emner (eks. "diskusjon: sigrid-saken" evt "diskusjon: skatteoppgjøret 2012")

Er vel lite sannsynlig at det skjer :P Men er lov å drømme. Det er folk her inne som plages veldig av innleggene om gjerningsmenne i sigrid-saken, og alle de 20 andre innleggene om sigrid, men som ønsker å sjekke forumet likevel for andre nye innlegg...

Jaja, bare mine tanker. Ha en flott dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Må si jeg er nok enig med deg :) Men det blir nok med drømmene våre det ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hele tiden er det noen som prøver seg på et "Samleinnlegg skatteoppgjør" eller lignende, men det blir glatt oversett av de andre brukerne. Som Barn&Engler sier, det blir nok med drømmene våre :)

Skrevet

Sånn som oppsettet her er nå, med milelange sitater og ingen trådforgrening, er det faktisk en fordel med flere tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...