Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Der man kan skrive en siste hilsen til Sigrid og hennes pårørende? Jeg har lyst men føler det blir litt merkelig samtidig..og så vet jeg ikke hva jeg skal skrive, alle andre har liksom skrevet det jeg tenker allerede...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Nei. Kommer ikke til å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Nei, det ser jeg ingen grunn til at jeg skal gjøre.
☆☆☆ Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Nei, tror familien vet at det norske folk føler med dem (på samme måte som med andre som mister en de har kjær) uten sånne tiltak. Utrolig trist sak.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Nei, jeg finner det merkerlig å gjøre, jeg kjenner ingen av de pårørende, eller henne. De har all min medfølelse, og må si jeg gråt når det ble bekreftet i går. Men finner det uansett merkerlig for min egen del, å skulle gjøre det.
Mandalas Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Nei, det føles helt feil for meg. Jeg "liker" heller ikke de "rip"-gruppene på Facebook. Det blir bare feil for meg, rett og slett.
magica fra tryll Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Nei. Men jeg synes selvfølgelig det er kjempetrist. Akkurat på samme måte som jeg synes det er kjempetrist med alle uskyldige mennesker som lider og dør i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå