peanut:) Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Vi skal reise til Australia med lillegutt på 5 mnd og storesøster på 5 år. Er jo lange flyreiser og lurer på om noen har tips til ting som kan gjøre reisen lettere? Vi kan velge mellom tre ulike flyselskap...China Southern Airlines, Singapore Airlines og Emirates...erfaringer anyone? Tenker da spesielt på tilgjengelig Bassinett til baby o.l. Tusen takk dersom noen med erfaringer svarer:-)
Vogndilla Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Sjekk ut denne siden: http://www.barnombord.no/ Spesielt den flybaby er helt genial til småtasser
MrsMilla Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 har ikke reist med disse flyselskapene, men hørt at singapore airlines er bra. Jepp - dere måååå ha bassinet :-) Og ha med nok bleier til barna, kluter og husk mat og vann. Så lett at det blir krøll med å finne noe på veien, og barna blir roligere med det de er vante med. Vær forsiktig med å gi snop - da blir de ofte grinete rett etterpå. Ha gjerne med et lite pledd etc siden fly kan bli litt kalde underveis. Ellers er det smart med noe for å distrahere den største, og satse på at den minste sover på flyet - altså må være våken imellom. Masse smokker :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Jeg fløy alene med en 4 åring og en på 6 mnd i vinter til usa og det gikk kjempefint. Jeg fløy med KLM og der fikk jeg bassinett uten å ha bestilt det Til 5 åringen ville jeg tatt med en klistremerkebok,et par kjærligheter,rosinboks og DS om hun har. Til baby: smokker med smokkesnor,bæresele,trille helt til gaten. Nå vet ikke jeg om du ammer men bruker du mme så fyll opp flasker med mme pulver sånn at du bare kan helle på varmt vann.
peanut:) Skrevet 5. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2012 Tusen takk for svar:) her er det mme så får en utfordring der med tanke på nok flasker o.l. for en reise på 36 timer...merker at ting må nøye planlegges!! Prøvde i dag å få kontakt med de ulike flyselskapene for å forhøre meg om bassinett, men fikk ikke tak i dem...tørr ikke satse på at det ordner seg av seg selv;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå