Gå til innhold

Er det flere som er så på bærtur som meg?


*pog*

Anbefalte innlegg

Jaha , da har jeg nådd ensomhetens dypeste sted :P

 

Tusler inn på toalettet for å tisse, lar døra stå åpen siden jeg er alene hjemme og vil jo vite om noen kommer inn uten at jeg vet. Så sitter jeg der også kommer verdens største husflue flyvende inn og setter seg på vaskemaskinen rett ovenfor meg. En liten tåre triller ned fordi jeg synes det var så himla koslig at den kom inn å holdt meg med selskap så jeg slapp å sitte der inne alene :P

 

å gud hvordan skal dette gå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe..jeg kan felle en tåre over reklamer OM programmer som jeg tror jeg kommer til å gråte over ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off! Hahaha, så morsomt! Jeg merker ingenting ennå egentlig... Når jeg først griner, så griner jeg leeeenge (det har skjedd 1-2 ganger hittil). Når krana har åpnet er det omtrent umulig å stenge den av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Nå lo jeg så jeg grein! levde meg virkelig inn i situasjonen din.. selv sitter jeg husredd på min do.. med døra åpen.. åpner skapet under vasken og ler og griner om hverandre for jeg er så lykkelig og så livredd på en gang.. haha! helt gal!

 

aleine hjemme i helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja man blir jo litt tussete når man er alene hjemme. Nyhetene slår jeg ikke på engang, synes det bare går i grusomheter. Nei her i heimen går det i alt for norge, nytt på nytt, disney channel og fem:-p tårer av koslighetene og ikke grusomhetene:)

 

Må bare påpeke at selv mannen synes den flua finn har en spesiell oppførsel. Han fulgte meg opp i 2 etg, inn på soverommet, inn på badet, inn på soverommet igjen. Tro mannen lo godt da jeg fortalte hva som skjer. Det verste var at jeg sier til Finn (flua) : "nå skal jeg legge meg, her er det ikke noe mat og kan bli kjedelig i natt" - så fløy han jaggu meg ut! Spookey! Men jeg har i det minste selskap når jeg er alene om dagene;)

 

Ja hei hvor det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja man blir jo litt tussete når man er alene hjemme. Nyhetene slår jeg ikke på engang, synes det bare går i grusomheter. Nei her i heimen går det i alt for norge, nytt på nytt, disney channel og fem:-p tårer av koslighetene og ikke grusomhetene:) Må bare påpeke at selv mannen synes den flua finn har en spesiell oppførsel. Han fulgte meg opp i 2 etg, inn på soverommet, inn på badet, inn på soverommet igjen. Tro mannen lo godt da jeg fortalte hva som skjer. Det verste var at jeg sier til Finn (flua) : "nå skal jeg legge meg, her er det ikke noe mat og kan bli kjedelig i natt" - så fløy han jaggu meg ut! Spookey! Men jeg har i det minste selskap når jeg er alene om dagene;) Ja hei hvor det går..

 

Nå må jeg le enda mer! skreiv bare at jeg åpna skapet!!! og lo og grein.. skulle stå at jeg åpner skapet og ser på den positive graviditetstesten som ligger der! mulig å bli fjernere??

 

Kanskje flua er en "engel".. ooooh! hihi! Finn var forresten et fint navn på ei flue.. jeg hadde en edderkopp utenfor soveromsvinduet tidligere.. for å gjøre han litt mer personlig og mindre skummel, kalte jeg han Arthur :) med H ja..

 

det værste av alt er at etter jeg hadde svart på innlegget ditt tidligere så gikk jeg på do.. med døra på gløtt som vanlig.. og der kom ei flue flyvende.. da tenkte jeg på Finn og begynte å le..

 

ikke normal på en flekk... eller veldig hormonstyrt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja man blir jo litt tussete når man er alene hjemme. Nyhetene slår jeg ikke på engang, synes det bare går i grusomheter. Nei her i heimen går det i alt for norge, nytt på nytt, disney channel og fem:-p tårer av koslighetene og ikke grusomhetene:) Må bare påpeke at selv mannen synes den flua finn har en spesiell oppførsel. Han fulgte meg opp i 2 etg, inn på soverommet, inn på badet, inn på soverommet igjen. Tro mannen lo godt da jeg fortalte hva som skjer. Det verste var at jeg sier til Finn (flua) : "nå skal jeg legge meg, her er det ikke noe mat og kan bli kjedelig i natt" - så fløy han jaggu meg ut! Spookey! Men jeg har i det minste selskap når jeg er alene om dagene;) Ja hei hvor det går..

 

Nå må jeg le enda mer! skreiv bare at jeg åpna skapet!!! og lo og grein.. skulle stå at jeg åpner skapet og ser på den positive graviditetstesten som ligger der! mulig å bli fjernere??

 

Kanskje flua er en "engel".. ooooh! hihi! Finn var forresten et fint navn på ei flue.. jeg hadde en edderkopp utenfor soveromsvinduet tidligere.. for å gjøre han litt mer personlig og mindre skummel, kalte jeg han Arthur :) med H ja..

 

det værste av alt er at etter jeg hadde svart på innlegget ditt tidligere så gikk jeg på do.. med døra på gløtt som vanlig.. og der kom ei flue flyvende.. da tenkte jeg på Finn og begynte å le..

 

ikke normal på en flekk... eller veldig hormonstyrt :P

 

 

 

Aaaah! Ja men da er det litt mer forståelig, vi damer er litt ekstra rare nå med hormonene på full flagging ;) jeg har ørtogførti bilder av de positive testene på mobilen så jeg kan sjekke der så ofte jeg vil <3 anbefales;)

 

Kremt, gubben heter faktisk Arthur med H :-P :-D

 

Ja jeg har begynt å legge noe i betydningen av Finn nå jeg, er ikke normalt at han ikke skal fly ut når jeg lufter og at han følger etter meg gjennom hele dagen. Helst skal han sitte på meg også men får noia når han sitter på huden. Et sted må grensa gå for meg også:-p selv om jeg lot vannmelonrestene mine stå litt ekstra på kjøkkenbenken fordi han likte de såååå godt.

 

Kan jo kanskje nevne at gubben er allergisk og jeg derfor synes det er litt ekstra stas med litt selskap når han er borte, selv om det er mini mini mini selskap:) hehehe

 

Tok du testen for lenge siden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja man blir jo litt tussete når man er alene hjemme. Nyhetene slår jeg ikke på engang, synes det bare går i grusomheter. Nei her i heimen går det i alt for norge, nytt på nytt, disney channel og fem:-p tårer av koslighetene og ikke grusomhetene:) Må bare påpeke at selv mannen synes den flua finn har en spesiell oppførsel. Han fulgte meg opp i 2 etg, inn på soverommet, inn på badet, inn på soverommet igjen. Tro mannen lo godt da jeg fortalte hva som skjer. Det verste var at jeg sier til Finn (flua) : "nå skal jeg legge meg, her er det ikke noe mat og kan bli kjedelig i natt" - så fløy han jaggu meg ut! Spookey! Men jeg har i det minste selskap når jeg er alene om dagene;) Ja hei hvor det går..
Nå må jeg le enda mer! skreiv bare at jeg åpna skapet!!! og lo og grein.. skulle stå at jeg åpner skapet og ser på den positive graviditetstesten som ligger der! mulig å bli fjernere?? Kanskje flua er en "engel".. ooooh! hihi! Finn var forresten et fint navn på ei flue.. jeg hadde en edderkopp utenfor soveromsvinduet tidligere.. for å gjøre han litt mer personlig og mindre skummel, kalte jeg han Arthur :) med H ja.. det værste av alt er at etter jeg hadde svart på innlegget ditt tidligere så gikk jeg på do.. med døra på gløtt som vanlig.. og der kom ei flue flyvende.. da tenkte jeg på Finn og begynte å le.. ikke normal på en flekk... eller veldig hormonstyrt :P
Aaaah! Ja men da er det litt mer forståelig, vi damer er litt ekstra rare nå med hormonene på full flagging ;) jeg har ørtogførti bilder av de positive testene på mobilen så jeg kan sjekke der så ofte jeg vil <3 anbefales;) Kremt, gubben heter faktisk Arthur med H :-P :-D Ja jeg har begynt å legge noe i betydningen av Finn nå jeg, er ikke normalt at han ikke skal fly ut når jeg lufter og at han følger etter meg gjennom hele dagen. Helst skal han sitte på meg også men får noia når han sitter på huden. Et sted må grensa gå for meg også:-p selv om jeg lot vannmelonrestene mine stå litt ekstra på kjøkkenbenken fordi han likte de såååå godt. Kan jo kanskje nevne at gubben er allergisk og jeg derfor synes det er litt ekstra stas med litt selskap når han er borte, selv om det er mini mini mini selskap:) hehehe Tok du testen for lenge siden eller?

 

jeg tar en ny test 1 gang i uka jeg.. så den er bare ukesfersk :P må liksom se det med egne øyne om og om igjen...

 

Håper ikke mannen din er like ekkel som edderkoppen da! haha! men det regner jeg ikke med at han er :P

 

Er han allergisk mot fluer? haha.. regner med det er litt større med pels du mener? :)

 

og vet du? det er viktig å ha en intimgrense.. Finn må liksom ikke føle alt er greit.. du har tross alt samboer og venter barn med han. Men litt uskyldig vennskap kan ikke skade :P

 

Håpe han blir gjennom hele svangerskapet og holder deg med selskap :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja man blir jo litt tussete når man er alene hjemme. Nyhetene slår jeg ikke på engang, synes det bare går i grusomheter. Nei her i heimen går det i alt for norge, nytt på nytt, disney channel og fem:-p tårer av koslighetene og ikke grusomhetene:) Må bare påpeke at selv mannen synes den flua finn har en spesiell oppførsel. Han fulgte meg opp i 2 etg, inn på soverommet, inn på badet, inn på soverommet igjen. Tro mannen lo godt da jeg fortalte hva som skjer. Det verste var at jeg sier til Finn (flua) : "nå skal jeg legge meg, her er det ikke noe mat og kan bli kjedelig i natt" - så fløy han jaggu meg ut! Spookey! Men jeg har i det minste selskap når jeg er alene om dagene;) Ja hei hvor det går..
Nå må jeg le enda mer! skreiv bare at jeg åpna skapet!!! og lo og grein.. skulle stå at jeg åpner skapet og ser på den positive graviditetstesten som ligger der! mulig å bli fjernere?? Kanskje flua er en "engel".. ooooh! hihi! Finn var forresten et fint navn på ei flue.. jeg hadde en edderkopp utenfor soveromsvinduet tidligere.. for å gjøre han litt mer personlig og mindre skummel, kalte jeg han Arthur :) med H ja.. det værste av alt er at etter jeg hadde svart på innlegget ditt tidligere så gikk jeg på do.. med døra på gløtt som vanlig.. og der kom ei flue flyvende.. da tenkte jeg på Finn og begynte å le.. ikke normal på en flekk... eller veldig hormonstyrt :P
Aaaah! Ja men da er det litt mer forståelig, vi damer er litt ekstra rare nå med hormonene på full flagging ;) jeg har ørtogførti bilder av de positive testene på mobilen så jeg kan sjekke der så ofte jeg vil <3 anbefales;) Kremt, gubben heter faktisk Arthur med H :-P :-D Ja jeg har begynt å legge noe i betydningen av Finn nå jeg, er ikke normalt at han ikke skal fly ut når jeg lufter og at han følger etter meg gjennom hele dagen. Helst skal han sitte på meg også men får noia når han sitter på huden. Et sted må grensa gå for meg også:-p selv om jeg lot vannmelonrestene mine stå litt ekstra på kjøkkenbenken fordi han likte de såååå godt. Kan jo kanskje nevne at gubben er allergisk og jeg derfor synes det er litt ekstra stas med litt selskap når han er borte, selv om det er mini mini mini selskap:) hehehe Tok du testen for lenge siden eller?
jeg tar en ny test 1 gang i uka jeg.. så den er bare ukesfersk :P må liksom se det med egne øyne om og om igjen... Håper ikke mannen din er like ekkel som edderkoppen da! haha! men det regner jeg ikke med at han er :P Er han allergisk mot fluer? haha.. regner med det er litt større med pels du mener? :) og vet du? det er viktig å ha en intimgrense.. Finn må liksom ikke føle alt er greit.. du har tross alt samboer og venter barn med han. Men litt uskyldig vennskap kan ikke skade :P Håpe han blir gjennom hele svangerskapet og holder deg med selskap :D

 

 

Hehehe, ja men da så ! Har hatt lysten selv når graviditeten ikke har vært merkbar på mange dager.

 

Hahaha, nei langt ifra! Fine mannen:p

 

Jess, mer elller mindre alt som er større enn en katt er han allergisk mot - så da blir det meg og flua en stund til fremover;)

 

Vi skal ha en samtale vedrørende intimgrenser hvis han følger meg inn på soverommet i kveld også:) Viktig med grenser;) hehe

 

Hadde vært sært men morsomt hvis han gjorde det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister så å si ALT jeg har i hånda!! :/ dvs mat,nyskifta bleier,nøkler,kaffekoppen...ja,skikkelig klumsete!! Mannen har gitt meg forbud mot skarpe kniver ;-) Vet ikke om det er trøttheten eller om jeg faktisk er svakere akkurat nå...? Det er vel noen muskelgrupper som glattes ut ved graviditet..? :P Ikke mista noen barn i bakken ennå da,eller tallerkener med mat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H,,, kniver... ja, farlige greier, kan jo knapt kutte i koteletten uten og skjære meg i fingeren, for ikke å snakke om så eitrende forbanna jeg blir på alt, og stakkar den som puster på meg etter og ha drukket alkohol.. ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H,,, kniver... ja, farlige greier, kan jo knapt kutte i koteletten uten og skjære meg i fingeren, for ikke å snakke om så eitrende forbanna jeg blir på alt, og stakkar den som puster på meg etter og ha drukket alkohol.. ARGH

 

hehe..huff, skumle greier!! Ja, alkohol?! Hallo, de må jo skjønne at du er gravid!! ;) Regner du med å føde i Afrika (Hvor i Afrika er du?) eller Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle stryke mannen på kinnet i morges, og så klarte jeg å klore han litt:p han fikk ikke vondt, men jeg fikk så dårlig samvittighet at jeg begynte å hylgrine:p hormoner:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H,,, kniver... ja, farlige greier, kan jo knapt kutte i koteletten uten og skjære meg i fingeren, for ikke å snakke om så eitrende forbanna jeg blir på alt, og stakkar den som puster på meg etter og ha drukket alkohol.. ARGH
hehe..huff, skumle greier!! Ja, alkohol?! Hallo, de må jo skjønne at du er gravid!! ;) Regner du med å føde i Afrika (Hvor i Afrika er du?) eller Norge?

 

Regner med jeg drar til norge, blir mitt 6 keisersnitt dette, og orker ikke tanken på og ligge på det illeluktende hærslige, skittene, kvalmende, ekkle... osv (add what you want). sykehuset her... Hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...