Anonymor Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Etter å ha kikket innom bloggen hennes å sett hva hun har i veska må jeg spørre ; Hva er i vesken din? I min er det ; 1 lippgloss, med litt rusk rundt kanten. 1 bleie til vesla. 1 Skje som aldri ble tatt ut fra siste bytur, hvor vesla fikk mat. 1 Pengebok, ei tom ei ;-) 1 Noen kvitteringer 1 halv pakketyggis 1 par sokker til 5 åringer som fant ut at hun ikke ville ha de på mere Noen hårstrikk, spenner,etc. Samt en telefon og ei ubetaltregning. Ikke mye "saks" og parfyme å finne der nei..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Etter å ha kikket innom bloggen hennes å sett hva hun har i veska må jeg spørre ; Hva er i vesken din? I min er det ; 1 lippgloss, med litt rusk rundt kanten. 1 bleie til vesla. 1 Skje som aldri ble tatt ut fra siste bytur, hvor vesla fikk mat. 1 Pengebok, ei tom ei ;-) 1 Noen kvitteringer 1 halv pakketyggis 1 par sokker til 5 åringer som fant ut at hun ikke ville ha de på mere Noen hårstrikk, spenner,etc. Samt en telefon og ei ubetaltregning. Ikke mye "saks" og parfyme å finne der nei.. Jeg har ei bok, lommebok, tre teposer (ubrukte selvsagt), bind, en haug med kvitteringer, telefon og en pose boller som jeg glemte å ta ut i går etter at vi var på lekeplassen...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Mobil to penner pengebok innkalling til foreldremøte diverse kvitteringer to lebestifter (!) en bruksanvisning nøkler et bonuskort fra Indiska
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Pudderkost Foundation Fotspray Hårspray Mascara Lommespeil Håndkrem Nesespray Paracet Ibux Kulepenn Visittkort Portemonne (med alt av kort, penger etc.) Nøkler OB som ligger slengt rundt omkring Tyggis Lipgloss Lypsyl Håndsprit 2 sokker Hårstrikk Hårnål øreplugger til telefonen Bind 3 slike små parfymeprøver Tomt solbrilleetui Tomme tyggispapir Tyggis Plaster Papirlommetørklær Pastilleske Utskrift av søknaden vår til Amazing Race Fy flate!! Kanskje på tide med en liten opprydding!!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå