Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg sliter med dårlig matlyst for tiden. Lite energi også, så jeg aner at det kan ha en sammenheng. Tenkte å høre med dere her om dere tror dette er en passe mengde mat for en høygravid dame, eller om jeg burde spise mer/mindre i løpet av dagen. Dette spiste jeg i går: Frokost ca. kl. 10.30: Et grovt rundstykke med kreolsk kyllingsalat fra Rema. En Tine Yoghurt med melon/pasjonsfrukt. Et glass eplejuice. Lunch ca. kl. 14.00: En softis i beger med jordbær/sjokolade (jada jada, så var det den matlysten da.....) Middag ca. kl. 17.30: En porsjon spaghetti med hjemmelaget tomatsaus (m/bacon og parmesan). En halv hvitløksbaguette. Kvelds ca. 22.00: En godmorgen yoghurt med vanilje og nøtter. Drikker MASSE vann i løpet av dagen i tillegg, samt et par kopper te. Mye karbo i går ser jeg, men det er altså mengde mat og ikke andre kostholdstips jeg er ute etter. Er i utgangspunktet gjennomsnittlig sunn, men med termin i morgen så orker jeg ikke å tenke på hva jeg spiser lenger......
Mrs. Bouquet Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Men type mat i forhold til mengde har jo nesten alt å si. Blir for lite mat som metter og gi energi, men mengden var det ikke noe å si på.
nerdybirdy Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 kos deg nå og slapp av de siste dagene før fødsel! Ikke stress med maten nå, du har nok å tenke på om du klarer så spis endel proteiner, slik at du har jevn energi i løpet av dagen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå