Chelseafan Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Som er gravid? Hadde vert morsomt og vite
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Ja det har jeg. Ble operert som 12 åring for veldig alvorlige feil. Har fortsatt en klaff som siver og går til årlig kontroll. Var faktisk på kontroll på fredag og det gikk heldigvis greit med klaffen denne gangen også
Chelseafan Skrevet 6. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2012 Så fint alt er bra var 3mnd jeg når jeg ble operert . 5 unger? oi så bra,så jeg kan få flere enn en da . hat TCA jeg
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Det skulle jeg og ha blitt:( Var en idiot lege som feilbehandlet meg. Holdt på å dø. Seilte om og ble i hui og hast sent til riksen. En kjempeoperasjon 2 uker etter. Heldigvis går det greit, bare litt mer tungpusten enn normalt, men ingen medisiner:) Ja da er det sikkert bare å kjøre på for deg også Ja min 6 graviditet og 2 store og 2 små. 26 uker snart på vei med nr 5:) Mistet dessverre en i uke 14 før den første av de små kom til verden. Lykke til i sv.skapet:) Klem
Chelseafan Skrevet 6. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2012 Ja er mange teite leger. Var veldig bra det gikk fint med deg . Jeg bruker heller ingenting og har det veldig bra for det. Så morsomt da, Uff det var trist. Takk og like måte
hjerte♥barn Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Jeg og har medfødt hjertefeil. Min første graviditet. Ble født med sammenvokst aortaklaff, som ble operert da jeg var 3 år. Fortsatt lekkasje tilbake til hjertet og stenose (stive vegger tror jeg). Blir fulgt opp med årlige kontroller på rikshospitalet av GUCH-teamet. Er så fornøyd med riksen! Når har dere termin?
Chelseafan Skrevet 6. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2012 Jeg og blir fullt av det samme teamet på Riksen Termin 29 Januar . er veldig fornøyd
hjerte♥barn Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Jeg og blir fullt av det samme teamet på Riksen Termin 29 Januar . er veldig fornøyd Jeg og er godt fornøyd med oppfølgingen! :-) Og også oppfølgingen jeg får nå under svangerskapet. Kanskje vi blir å vandre i korridorene samme dag. Jeg har (foreløpig) termin 14de februar :-D
Chelseafan Skrevet 6. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2012 Ja hvem vet . på valtines day
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Jeg har termin 21 desember:) Har samme lekkasjen som deg Hjerte3 barn! Jeg blir fulgt opp i Arendal, der har de fantastisk kompetanse, blir godt tatt vare på
hjerte♥barn Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 Jeg har termin 21 desember:) Har samme lekkasjen som deg Hjerte3 barn! Jeg blir fulgt opp i Arendal, der har de fantastisk kompetanse, blir godt tatt vare på Så "artig". Har ikke møtt så mange med lik hjertefeil. Føler meg ganske priviligert med den oppfølgingen jeg (og andre hjertebarn) får når jeg hører all misnøyen fra andre pasientgrupper. Har til nå ikke så mye å klage på. Og bare det å få utdelt e-postadresse som man kan sende mail og spørre om ditt og datt, stort og smått. Og GUCH-teamet som alltid svarer på alle mine rare spørsmål. Nå høres det kanskje ut som jeg har sent maaaange e-poster, men det har jeg ikke. :-p Men setter stort pris på at jeg har den muligheten. :-) Har dere forresten masse hjerteklapp nå i graviditeten? Vet jo at alle gravide kan ha dette, men jeg syntes nå hjertet løper litt vel mye galopp!
Chelseafan Skrevet 7. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. september 2012 Nei kan ikke si det bare slitt veldig med Halsbrann og Kvalme jeg
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 7. september 2012 #13 Skrevet 7. september 2012 Ja det kommer innimellom, men det er jo normalt også for dem uten "feil". Sliter og en del m halsbrann, bekken og kvalme jeg også!. Ellers har jeg fått beskjed om å ta kontakt om pusten blir unormalt dårlig da klaffene i slutten av sv.skapet plutselig kan begynne å lekke mye mer enn de skal. Men jeg har jo gått igjennom dette så mange gng nå at jeg tenker ikke særlig mye over det:)
hjerte♥barn Skrevet 7. oktober 2012 #14 Skrevet 7. oktober 2012 Da har jeg vært på ekstra UL hos ultralyd-lege og fått vite at ungen etter all sannsynlighet ikke har hjertefeil! Godt å vite, selv om jeg ikke akkurat har vært stressa eller bekymret for det!
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Godt å høre:) Det samme hos meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå