Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 .... for å sette ting og livet litt i perspektiv! Fulgte med dem gjennom store deler av kampen, og gråt som om jeg hadde mistet min beste venn da Tone døde (selv om jeg ikke kjente dem personlig!). Så hvis du går igjennom en tung tid, anbefaler jeg deg å lese dagboken deres. Så full av optimisme til tross for en dødelig sykdom. http://historie.gjorenforskjell.no/index2.htm
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Det hyggelige er at Espen har funnet kjæligheten på nytt og er lykkelig. Stefar tul to tvillinggutter, dvs pappa fordi tvillingenes pappa er død.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Det hyggelige er at Espen har funnet kjæligheten på nytt og er lykkelig. Stefar tul to tvillinggutter, dvs pappa fordi tvillingenes pappa er død. Rart det der... mannfolk som forkynner at de har mistet en del av seg selv, og vips, der møter de noen andre likevel. Temmelig trist egentlig.
Jenny251210 Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Det hyggelige er at Espen har funnet kjæligheten på nytt og er lykkelig. Stefar tul to tvillinggutter, dvs pappa fordi tvillingenes pappa er død. Rart det der... mannfolk som forkynner at de har mistet en del av seg selv, og vips, der møter de noen andre likevel. Temmelig trist egentlig. Så du mener han skulle sørge alene resten av livet? Glad på hans vegne jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Det hyggelige er at Espen har funnet kjæligheten på nytt og er lykkelig. Stefar tul to tvillinggutter, dvs pappa fordi tvillingenes pappa er død. Rart det der... mannfolk som forkynner at de har mistet en del av seg selv, og vips, der møter de noen andre likevel. Temmelig trist egentlig. Vel, hans nye kone er enke og mistet sin ektefelle i selvmord. Forøvrig var Tone veldig oppsatt på at han skulle gå videre, være lykkelig og finne seg en ny. Hvorfor skal damer få lov til å finne seg en ny, mens en mann for pepper for det? Mannehater, much?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Det hyggelige er at Espen har funnet kjæligheten på nytt og er lykkelig. Stefar tul to tvillinggutter, dvs pappa fordi tvillingenes pappa er død. Rart det der... mannfolk som forkynner at de har mistet en del av seg selv, og vips, der møter de noen andre likevel. Temmelig trist egentlig. Så du mener han skulle sørge alene resten av livet? Glad på hans vegne jeg. Tja, det kommer da litt an på. Mister man sitt livs kjærlighet så er det mange som velger det ja. Kjenner personlig til mer enn en person. Det er ikke så lenge siden hun døde, så ja, syns det er merkelig. Glad han har det bra, men det gjør ikke historien deres så romantisk lenger.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Det hyggelige er at Espen har funnet kjæligheten på nytt og er lykkelig. Stefar tul to tvillinggutter, dvs pappa fordi tvillingenes pappa er død. Rart det der... mannfolk som forkynner at de har mistet en del av seg selv, og vips, der møter de noen andre likevel. Temmelig trist egentlig. Vel, hans nye kone er enke og mistet sin ektefelle i selvmord. Forøvrig var Tone veldig oppsatt på at han skulle gå videre, være lykkelig og finne seg en ny. Hvorfor skal damer få lov til å finne seg en ny, mens en mann for pepper for det? Mannehater, much? Syns det er like tragisk begge veier jeg. Man mister den man liksom elsker av hele sitt hjerte, men et år etter er alt glemt? Nei, huff.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Jeg synes det er mer tragisk om folk skal forbli alene hele livet når de mister noen i så ung alder. Tanta mi har det sånn, og hun er dypt ulykkelig og helt alene. Jeg unner ikke min mann å være ensom og alene resten av livet hvertfall.
Gjest Ella2 Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Hm. Dette er jo to personer som begge har vært igjennom mye da. Hun mistet mannen sin i selvmord. Slik jeg har forstått det, så er de blitt kjent nettopp fordi de begge delte en stor sorg. Fint at de har funnet trøst i hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå