På vei igjen <3 Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Hvorfor i SVARTE H****** måtte de lansere plukk selv smågodt? Herregud, jeg kan jo ikke gå forbi den hylla, ender alltid opp med en pose. Og herregud så godt det smågodtet er! Myye bedre enn candyking. Noen som er enig?
Knerten's mamma <3 Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 dårlig gjort! Er det de nye posene? Hmm må prøve en neste gang jeg er i butikken,selv om jeg er dømt til en kveld med halsbrann
My_my Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Hvis det er de nye bitene de har fått på ICA må jeg si meg enig! Jeg har holdt meg laaangt unna ICA butikkene, men i dag spørs det om jeg må rusle meg en tur bort...
<3 2G <3 Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 dårlig gjort! Er det de nye posene? Hmm må prøve en neste gang jeg er i butikken,selv om jeg er dømt til en kveld med halsbrann Ikke poser, ordentlig smågodt!! Skumle skumle greier
Gjest Leaf Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Rimi har og fått Nidar i smågodthyllene! Du gooooode liv, det er lykke hver lørdag
Knerten's mamma <3 Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 Å nei og nei!! Ordentlig smågodt?? Hadde det vært de overprisede posene,kunne man kanskje klart å styre unna,men løsvekt derimot.....huff og huff! Er det rimi og ica som fører dette?
fikas Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!!
Gjest Leaf Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 Å nei og nei!! Ordentlig smÅgodt?? Hadde det vært de overprisede posene,kunne man kanskje klart Å styre unna,men løsvekt derimot.....huff og huff! Er det rimi og ica som fører dette? Vet med sikkerhet at Rimi har det
Gjest Leaf Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!! Rema har jo CandyKing, så alle får
fikas Skrevet 5. september 2012 #12 Skrevet 5. september 2012 Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!! Rema har jo CandyKing, så alle får Hehe.. Like greit at Rema er ett tiltak (og fire mil unna!)
Gjest Leaf Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!! Rema har jo CandyKing, så alle får Hehe.. Like greit at Rema er ett tiltak (og fire mil unna!) Hehe, ja da blir det verre!
Titti B Skrevet 5. september 2012 #14 Skrevet 5. september 2012 Åh, nei.. Dette var jeg lykkelig uvitende om! Føler jeg bare spiser snop om dagen, er helt umettelig.. Og så med en Rimi 100 meter opp i veien her.. :-/
Silverfox Skrevet 5. september 2012 #15 Skrevet 5. september 2012 Er det nå man skal prise seg lykkelig over å ha diabetes? Så har man liksom ikke noe valg, annet enn å styre unna..
My_my Skrevet 5. september 2012 #16 Skrevet 5. september 2012 Måtte krype til korset og sykle innom ICA...smågodteriskåla med godbiter fra Nidar står i dette øyeblikk på bordet...- og samboer er borte til i morgen! Herlige Nidar! Enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå