Gå til innhold

Skal sende klagebrev til nidar!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i SVARTE H****** måtte de lansere plukk selv smågodt? Herregud, jeg kan jo ikke gå forbi den hylla, ender alltid opp med en pose. Og herregud så godt det smågodtet er! Myye bedre enn candyking.

 

Noen som er enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) dårlig gjort! :) Er det de nye posene? Hmm må prøve en neste gang jeg er i butikken,selv om jeg er dømt til en kveld med halsbrann ;)
Skrevet

Hvis det er de nye bitene de har fått på ICA må jeg si meg enig! Jeg har holdt meg laaangt unna ICA butikkene, men i dag spørs det om jeg må rusle meg en tur bort...:o

Skrevet

:) dårlig gjort! :) Er det de nye posene? Hmm må prøve en neste gang jeg er i butikken,selv om jeg er dømt til en kveld med halsbrann ;)

 

Ikke poser, ordentlig smågodt!! Skumle skumle greier :D

Skrevet

Rimi har og fått Nidar i smågodthyllene! Du gooooode liv, det er lykke hver lørdag :D

Skrevet

Å nei og nei!! Ordentlig smågodt?? Hadde det vært de overprisede posene,kunne man kanskje klart å styre unna,men løsvekt derimot.....huff og huff!

Er det rimi og ica som fører dette?

Skrevet

Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!! ;)

Skrevet
Å nei og nei!! Ordentlig smÅgodt?? Hadde det vært de overprisede posene,kunne man kanskje klart Å styre unna,men løsvekt derimot.....huff og huff! Er det rimi og ica som fører dette?

 

Vet med sikkerhet at Rimi har det :)

Skrevet
Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!! ;)

 

Rema har jo CandyKing, så alle får :D

Skrevet
Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!! ;)
Rema har jo CandyKing, så alle får :D

 

Hehe.. Like greit at Rema er ett tiltak (og fire mil unna!) :P

Skrevet
Jeg syns også det er noe dritt!! For det finnes jo bare TO gode biter! Gi meg candyking tilbake!!!!!!! ;)
Rema har jo CandyKing, så alle får :D
Hehe.. Like greit at Rema er ett tiltak (og fire mil unna!) :P

 

Hehe, ja da blir det verre!

Skrevet

Åh, nei..

Dette var jeg lykkelig uvitende om!

 

Føler jeg bare spiser snop om dagen, er helt umettelig..

Og så med en Rimi 100 meter opp i veien her.. :-/

 

Skrevet

Er det nå man skal prise seg lykkelig over å ha diabetes? :P

 

Så har man liksom ikke noe valg, annet enn å styre unna..

Skrevet

Måtte krype til korset og sykle innom ICA...smågodteriskåla med godbiter fra Nidar står i dette øyeblikk på bordet...- og samboer er borte til i morgen! Herlige Nidar! :) Enjoy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...