Regina Phalange Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Konsistensen er jo helt snål? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Jeg tror det er plastboksen som ødelegger. Evt at de har tatt vekk palmeoljen om det var i.. Uansett så er det noe rart nå, men trodde jeg var den eneste som hadde merket dette..
Regina Phalange Skrevet 4. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2012 Du er ikke alene! Mista boksen i gulvet her om dagen og hadde Brelett oppover kjøkkenskapet! Annoying
Hønemor30 Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Hmm jeg har da en boks her, og den er ikke rar?
Oslodame Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Hei, Jeg heter Eli Wahlstrøm og er ansvarlig for Brelett i Fjordland. Vi er opptatt av å gjøre hverdagsproduktene våre så sunne som mulig og har derfor gjort noen små endringer med Brelett. Palmeolje er fjernet og andelen mettet fett er redusert. Som følge av disse endringene har Brelett fått nøkkelhullsmerket. Brelett er blitt noe mykere siden andelen mettet fett nå er lavere. Brelett skal imidlertid ikke være flytende. Dersom noen av dere mener dere har fått et produkt som ikke er slik det skal være er det flott om dere tar kontakt med vår forbrukerservice slik at vi eventuelt kan finne ut av hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss her: http://www.fjordland.no/systemsider/tilbakemelding/kontakt-oss mvh Eli Wahlstrøm
snuppo Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 har slutta å kjøpe brelett, det lokket var noe dritt.
Mandalas Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Du er ikke alene! Mista boksen i gulvet her om dagen og hadde Brelett oppover kjøkkenskapet! Annoying Det gjorde dattera mi for bare to dager siden også. Jeg er ikke noe glad i Brelett lenger, og kommer nok ikke til å kjøpe det mer.
Regina Phalange Skrevet 7. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2012 Hei, Jeg heter Eli Wahlstrøm og er ansvarlig for Brelett i Fjordland. Vi er opptatt av å gjøre hverdagsproduktene våre så sunne som mulig og har derfor gjort noen små endringer med Brelett. Palmeolje er fjernet og andelen mettet fett er redusert. Som følge av disse endringene har Brelett fått nøkkelhullsmerket. Brelett er blitt noe mykere siden andelen mettet fett nå er lavere. Brelett skal imidlertid ikke være flytende. Dersom noen av dere mener dere har fått et produkt som ikke er slik det skal være er det flott om dere tar kontakt med vår forbrukerservice slik at vi eventuelt kan finne ut av hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss her: http://www.fjordland.no/systemsider/tilbakemelding/kontakt-oss mvh Eli Wahlstrøm Hei! Kult at du svarer. Er glad for at Brelett har blitt sunnere, men kanskje dere kan gjøre noe med boksen og lokket. Etter at smøret ble så løs i konsistensen blir det mye griseri rundt og utenpå lokket da det ikke sitter ordentlig.
Oslodame Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Det er beklagelig at emballasjen ikke tilfredsstiller din forventning til kvalitet. Vi har fått en del tilbakemeldinger fra våre forbrukere på dette og meldt det videre til vår utviklingsavdeling. Endringene vil derfor nå bli gjort slik at lokket skal sitte bedre på. Slike endringer tar dessverre tid å gjennomføre og å få ut på markedet, men vi regner med at endringene vil være gjort innen oktober. Jeg håper dere forøvrig er fornøyde med det nye miljøvennlige begeret med kun en type materiale som kan gå i en søppelsortering. mvh Eli Wahlstrøm Ansvarlig for Brelett i Fjordland
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Jeg savner den GODE breletten Ingen smør kunne måle seg med brelett, men nå er den jo ødelagt.. Vi sendte inn klage, men ser ut som om den blir som den er nå. Hele smøret og den nye pakningen virker som et billig-produkt nå.. Er det håp om å få den orginale breletten tilbake på markede? Kan dere ikke selge en orginal type, og en sunnere type? Mange produkter som gjør det sånn. Så kan kundene velge selv. Jeg ber på mine knær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå