Gjest vinterbrud Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Nå er det reneste blomsterbutikken i stua mi her,nesten alle blomstene fra verandanen er tatt inn.Og resten av småtingene også er rydda inn. Det er meldt full storm til natta,og da vil vi være på den sikre sida her. Men det er jo sjarmerende også da med skikkelig ruskevær,det hører til om høsten. Men jeg er spent på hvordan det vil gå med tomatene og jordbærplanten min i natt.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Jeg har ikke så mye blomster. Har en stor urne med blomster i. Men den må bare stå ute. Og så står kålrabien og gulrøttene ute, i en såbag. Og det stakkars epletreet er jeg litt nervøs... det er store og fine epler på det - dumt om de blåser av!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Nå er det reneste blomsterbutikken i stua mi her,nesten alle blomstene fra verandanen er tatt inn.Og resten av småtingene også er rydda inn. Det er meldt full storm til natta,og da vil vi være på den sikre sida her. Men det er jo sjarmerende også da med skikkelig ruskevær,det hører til om høsten. Men jeg er spent på hvordan det vil gå med tomatene og jordbærplanten min i natt. Hvilken del av landet er dette?
Gjest vinterbrud Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Det er møre og romsdal,det blåser storm her nå.Det skal bli spennende å se hvordan det har gått med min datters kjære solsikker i morra. Hun sovnet ganske så seint i kveld,hun var redd for alle uværslydene hun hørte.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Det gikk bra med blomstene mine og grønnsakene til min mor! Til og med hagemøblene er like hele Gikk det bra dere i stormen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå