Gjest Ziva Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Jysk og greit med overmadrass eller madrassbeskyttelse oppå.
Turtelduen Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Jeg er kjempe fornøyd med noe mørkeblå fra skeidar. De koster rundt 4-500,- og er faste og fine til barn! Erfaringen min med jysk og IKEA (kjøpte bare der før jeg nå fikk nytt hus) er ikke god. De billige madrassene fra 300,- + ble fort slafsete og ødelagte. De fra skeidar har jeg hatt nå i 2 år og fortsatt ikke noe merkbart ødeleggelser. Slik det var med jysk og IKEA sine...
Turtelduen Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfto=false&shopHasBeenSet=true&_nfpb=true&_windowLabel=venstreMenyPortlet&venstreMenyPortlet_actionOverride=%2Fportlets%2FvenstreMeny%2FshowProductGroup&venstreMenyPortletproduct_category_id=1004&venstreMenyPortletproduct_group_id=32&_pageLabel=page_varekatalog&vareKategoriSelect=1004 Den kostet vist mer nå. For 90x200 betalte vi 600,- for 3 år siden...
<3 2G <3 Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Vi er superfornøyd med de fra IKEA, men de passer vel stort sett bare i senger derifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå