Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Noen som ser på? Hu på godset-kamp... uff...
SiljeOgLilleLisell♥ Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 banner som en bryggesjauer:P hehe
jente___ Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Huff, tenk og banne så mye forann barnet sitt. Og fikk nesten inntrykk av at fotballen var viktigere enn sønnen.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Det var litt voldsomt til banning rett forran en liten tass, synes jeg... Men kanskje er det jeg som er prippen? Jeg mener man bør tenke litt på hva man sier rundt unger, selv om man blir litt revet med av omgivelsene.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Hehe... Har sett det før, men like flaut hver gang. Vet godt hvem hun er da vi er fra samme sted. Det blir verre, hvis ikke episoden hvor hun vasker en bil i en altfor liten bikini alt har vært... Synes veldig synd på sønnen hennes, ikke akkurat gode rutiner på plass der. Han hentes hos barnevakter kl 22 midt i uka osv... Hun har ikke endret seg etter hun ble mor, det er helt sikkert.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Også når det ble mål, og hu skrek ``orgasmeeeeee``.. Trudde jeg skulle dø.. uff... stakkars gutten, han sat bak der i vogna si han. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå