Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Vurderer å kjøpe en slik til babyen kommer, men lurte på om noen har noe kjennskap til disse? Positiv eller negativt?
TeddyL Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Her har prinsen min brukt babybay senga fra fødselen, og jeg vil si den er heilt genial! Enkel å ta av å på, og så har du baby rett ved siden av deg uten å ha han i din/deres seng. Er også enkelt å gi mat på natten Vokser sikkert fort ut av den, men det er verdt det de månedene den kan brukes! Kan ikke komme på noe negativt med den jeg! ;-)
Lyckelin Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 s Her har prinsen min brukt babybay senga fra fødselen, og jeg vil si den er heilt genial! Enkel å ta av å på, og så har du baby rett ved siden av deg uten å ha han i din/deres seng. Er også enkelt å gi mat på natten Vokser sikkert fort ut av den, men det er verdt det de månedene den kan brukes! Kan ikke komme på noe negativt med den jeg! ;-) Skriver under på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå