Gå til innhold

Blir så frustrert og lei meg...hva tror dere...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer gikk fra meg for 2 uker siden.vi kom hjem fra en fin ferie i syden,der han hele tiden fortalte meg hvor mye han elsket meg og hvor glad han var for å ha truffet meg for han hadde det så bra med meg.Dagen etter vi kommer hjem så stikker han,sier bare han ikke klarer å være i forhold mer.D et går 5 dager og vi snakker sammen og bestemmer at vi vil prøve igjen.Han forteller nok en gang hvor mye han elsker meg.Men etter en uke vil han ikke mer,han sier han ikke elsker meg mer.Noe jeg har vanskelig med å tro etter alt han har sagt.Jeg vet at når vi kom hjem hjem fra syden fikk han et brev som viser at han har store gjeldproblemer.Han vil ikke si så mye...han sier han ikke har truffet noen andre og at ny dame er det siste han tenker på.Men jeg får det liksom ikke til å stemme for han elska meg så høyt ..til plutselige ikke....så jeg føler dette må ha noe med gjelda å gjøre???kan han ha bli deprimert og mistet alt av følelser??? Litt rotete dette,men takk for du leste;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen så vil lese;(

Skrevet

Gjeld kan gjøre at man havner langt nede i kjelleren og kan absolutt være en grunn til at han gjør det slutt.. Mulig han vil prøve å skåne deg fra dette.

Skrevet

Det er bare et kvarter siden du la ut innlegget, og det er midt i legging av barn...........................

Gi oss litt tid og mulighet til å få tenke ut et godt svar til deg ;)

Skrevet

Kan være det eller at ah har sagt alle disse tingene i det siste for å prøve å overtale seg selv om at det virkelig er sant, men ikke fått det til å fungere.

Skrevet

Det høres jo merkelig ut av ham. Jeg vet ikke om det er det som er tilfellet hos han, men man kan bli veldig deprimert av gjeldsproblemer man ikke ser noen vei ut av. Man kan bli veldig deprimert av det! Er man det så føler man ofte også at man ikke er verdt å elske.

Er det slik så er det ikke deg eller forholdet som er problemet, men det at han ikke vet hva han skal gjøre med gjelden sin. Les litt på gjeldsofferforeningen (tror det er ca det den heter). Der kan du få noen tips.

På det du skriver kan det virke som om det kan være tilfelle. I så fall tror han trolig at han "sparer" deg for å ha han til bry. I så fall trenger han hjelp. Jeg ville spurt ham rett ut, men på en litt forsiktig måte. Si at du vet om gjeldsproblemene hans, at du elsker ham likevel, og at det finnes en løsning, men at dere trenger hjelp til det.

Skrevet (endret)

Kanskje han vil skåne deg for sin gjeld? Kan hende han skammer seg over det og føler at du fortjener bedre, og så gjør han det på en måte som blir helt feil, men som samtidig gjør at du ikke kan be han om å komme tilbake (noe han virker som han har veldig lyst til).

Jeg ville prøvd å snakke med han om akkurat det, i det minste få på det rene hvordan han kan gå fra å elske deg så veldig til å ikke ville være sammen med deg. Hvis han ikke vet at du vet om hans gjeldsproblemer, så fortell han det, og si også at du vil være der for han og støtte han. Kan hende det er akkurat det han trenger å høre.

God klem til deg og håper det ordner seg for dere!

Endret av Mentha
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

hmm rart. Jeg har hørt om lignende før.

Da var det slik at han gå henne en ring og fortalte ofte hvor høyt han elsket henne. for plutselig å forlate henne.

Det viser seg at han sa dette for å prøve å overbevise seg selv om at det faktisk stemte, og på mange måter gjorde det vel det, men han hadde møtt en annen som han også likte som var n og spennende. Han valgte henne. Selvom mye i han sikekrt ville bli, så forlot han henne for den nye dama.

Dette var nok ikke det du ville høre, men det har jeg iallefal hørt om flere ganger at menn prøver å overbevise seg selv, men hode og hjertet spilte ikke på lag.

Håper det er anderledes for dere, at han ikke har noen ny, men bare er veldig utafor med økonomi problemene nå. :(

Skrevet

Takk for mange svar....jeg føler jeg hadde sett det i øynene vist han ikke mente det når han sa han elska meg,men kan jo være han er en god skuespiller......første gang han gikk sa han at han alltid kommer til å elske meg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...