Gå til innhold

Ordren min har stått i ro i 5dager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt div. fra en nettbutikk. Alt gikk som smurt, men plutselig har ordren stått på stedet hvil i New York i 5dager!! Har trackingnr jeg kan følge med på..

Noen som har erfaring elle? At varer har stått stille i flere dager så ble det fortgang igjen? :( litt kjipt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd meg og, det viste seg at sporingen stoppet da pakken forlot USA. For plutselig var det lapp i postkassa, selv om pakken ikke hadde rørt seg:)

Skrevet

Det kan hende det tar et par dager før den er på neste "stopp", og den blir ikke registrert før den er der.

Skrevet

Har skjedd meg og, det viste seg at sporingen stoppet da pakken forlot USA. For plutselig var det lapp i postkassa, selv om pakken ikke hadde rørt seg:)

Åååh, det hadde jo vert utrolig digg å kommet i postkassa i mårra så lå en lapp der :)

Skrevet

Håper det! Stresser med at den kan være tatt av toll jeg :( tenker alltid det verste :/

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvis pakken sendes gjennom USPS og som first-class mail, og ikke priority eller express, kan den ikke spores utenfor USA. Det gjelder kun de to sistnevnte.

Skrevet

Hvilken måte ble den sendt da? Usps er i Usa men sender til andre land og har ingen sporing utover grensene til statene. Mens ups og dhl har sporing hele veien. Du kan også ringe byrået å spore pakken.

Det ville ha stått på sporinga om tollen hadde den, men gjelder ikke Usps da de ikke følger pakkene utover grensene.

Skrevet

Hvis pakken sendes gjennom USPS og som first-class mail, og ikke priority eller express, kan den ikke spores utenfor USA. Det gjelder kun de to sistnevnte.

Aha! Så da er den på vei men er kommet ut av USA da? :) ordren min blir sendt med USPS som priority Mail. Eller forstod jeg feil nå? :)

Skrevet

Hvilken måte ble den sendt da? Usps er i Usa men sender til andre land og har ingen sporing utover grensene til statene. Mens ups og dhl har sporing hele veien. Du kan også ringe byrået å spore pakken.

Det ville ha stått på sporinga om tollen hadde den, men gjelder ikke Usps da de ikke følger pakkene utover grensene.

Det står i mailen både USPS og UPS, men jeg har følgt sporingen på USPS sin nettside.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Da skal du i prinsippet kunne spore pakken, men jeg leser at det ikke gjelder flat-rate envelopes ellers small flat-rate boxes. Så hvis det er noe lite, er det jo mulig den da ikke kan spores.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Da skal du i prinsippet kunne spore pakken, men jeg leser at det ikke gjelder flat-rate envelopes ellers small flat-rate boxes. Så hvis det er noe lite, er det jo mulig den da ikke kan spores.

Tusen takk! Du har funnet ut mer enn hva jeg kunne greid :) forventer egentlig en pakke med str på, men den dukker nok opp. Jeg er bare av den typen som sitter og følger med og tripper med beina :P hehe

Skrevet

Hvilken butikk har du bestilt fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...