Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Jeg har akkurat fått vite at broren min bruker anabole steroider. (Har fått vite det av en annen enn han). Jeg aner ingenting om anabole steroider, bortsett fra at det er farlig. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... :-( Tips? Noen som har vært i tilsvarende situasjon? Hva kan gjøres?
Kliko Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Hva får du gjort? Du kan jo fortelle han at du ikke støtter hans besluttning på å bruke det, men noe mer får du egentlig ikke gjort. Hadde fler kompiser som drev med dette når vi var yngre. Noen av de trengte egentlig bare å høre: Hvorfor går Du på det? Du som er så kjekke fra før av
Cimorene Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Fortell han om bivirkninger av bruken som absolutt vil være en turnoff for de aller fleste kvinner: testiklene vil skrumpe inn, sterilitet, hår som faller av, kviser, dårlig ånde, han kan begynne å utvikle pupper (altså "damepupper", ikke brystmuskler), få psykoser og paranoide vrangforestillinger, økt aggressivitet og voldelige tendenser osv. Det var en grunn til at Anders Behring Breivik dopet seg bl.a. med dette før Utøya altså... I tillegg har vi jo også alle de bivirkningene på hjerte-/kar, leveren, skjelettet og sener. Hvorfor skal han bruke anabole stereoider? Med ordentlig trening på et seriøst senter med et godt miljø kommer han jo mye lengre. Uten å risikere alle bivirkningene. Be broren din om å undersøke litt på nettet selv, og så er det jo opp til han om han vil ta risken på alle bivirkningene for den lille fordelen det er å få boler-muskler. Han er vel en voksen mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå