Gå til innhold

jeg VIL bli gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg VET det er superslemt mot han jeg har sex med....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. og dette skriver du her fordi??? ønsker du å få stygge kommentarer? hvis du absolutt Må ha barn, så dra nå i allefall til danmark da.. enn å få barn med en som ikke vil ha.. hvis han har sagt nei, så er det nei.. respektløst fra din side.

Skrevet

det har aldri vert et tema...og han har aldri spurt om jeg bruker prevensjon.

betyr det da at han ikke vil ha barn ?

Skrevet

Når man leser om hvor mange som har problemer med å samarbeide med barnefar så må man være mer enn dum for å med vitende og vilje lage et barn som helt fra starten må forholde seg til to hjem og to foreldre som ikke elsker hverandre.

Så hva er du, HI, dum eller ond?

Skrevet
det har aldri vert et tema...og han har aldri spurt om jeg bruker prevensjon. betyr det da at han ikke vil ha barn ?

men da må du jo spørre han da!! herregud.. hjelper ikke å skrive her, du får gå å snakke med partneren din..

Skrevet
det har aldri vert et tema...og han har aldri spurt om jeg bruker prevensjon. betyr det da at han ikke vil ha barn ?

Du trenger ikke svare - du er nok bare dum!

Hvordan kan noen svare på hva det betyr at han ikke gidder å snakke om prevensjon?

Jeg tror du uansett bør vente noen år før du får barn, ofte er det greit å være voksen selv før man blir mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...