Chelseafan Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Har en nydelig katt som heter Lucas<3.. Jeg er nøye med og vaske hender ofte og order ikke med kattesandet,men Lucas er veldig kosete,han ligger på magen og står på magen min,lurer litt på om det er for tung for babyen,han veier vel kanskje 5 kg
Annthe og gutta :) Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Jeg hadde maine coon-katter da jeg var gravid med nr to, og det er temmelig store katter. De fikk ligge på fanget så mye de ville helt til det ble ubehagelig for meg. Barnet ligger jo godt bevart i livmora, men når det blir tungt for deg med barnet der så blir det naturlig å la pus ligge litt andre steder en stund. Kos deg med pus du
MammaMia=) Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Nå har ikke jeg katter selv, men 3 unger, hvorav de 2 minste på 2 år, gjerne både sitter og hopper på magen min ved første mulige anledning. Ikke noe skader som har skjedd her, så tror du kan være veldig trygg på at vekta til katta ikke har noe å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå