Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Virker jo nesten sånn, så mange gale høner det er her inne. Eller er de/dere normale i dagliglivet?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Jeg kan bare snakke for meg selv - og jeg er stein stokk sprø! Ikke normal en plass......;-) Hvordan er det med deg HI?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Du er jo ei dibhøne du også da. På seg selv kjenner man andre, var det så?
me_87 Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Godt mulig noen ser på meg som dårlig mor pga noen meninger jeg har kommet med her inne,men selv synes jeg hvertfall at jeg er god mor for sønnen min.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Jeg har ingen papirer på om jeg er normal eller sprø Har du papir på at du er normal er du vel et tvilstilfelle, hehe
me_87 Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Ha folk med papirer på at de er normal hadde jeg blitt skeptisk til hehe
Edelweis Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 I følge normen som de fleste påstår skal være her inne på dib så er jeg vel en dårlig mor på mange punkter. men jeg velger å ha troen på at jeg er den beste mor for mine barn. selv synes jeg faktisk at jeg gjør en steike god jobb faktisk
Gjest yrild Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Du mener man er en dårlig mor hvis man slenger med leppa? Føler meg som en bra mamma jeg, selv om jeg kan være svært så munnrapp og fjollete derpå ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Du er jo ei dibhøne du også da. På seg selv kjenner man andre, var det så? Jeg er også ei "dibhøne", men føler allikevel ganske normal i forhold til de aller fleste her inne. Forskjell på å være ei "dibhøne" og ei "sprengt dibhøne" vet du.
O`Neill Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Virker jo nesten sånn, så mange gale høner det er her inne. Eller er de/dere normale i dagliglivet? Er ikke opp til meg å dømme hvorvidt en person her inne er en god eller dårlig mor kun ut ifra hva de skriver om her inne da en aldri kan vite om det er noe form for sannhet i innholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå