Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Fungerer det bra? Er det dyr frakt?
<3 2G <3 Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Kommer helt an på hva du kjøper og fra hvilket land. Bare å se hva kjøpet blir på til slutt før du godkjenner siste gangen. Ikke alle land som sender til Norge, eller de har høye fraktsummer. Må lete litt noen ganger.
Papegøyeblomst Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Anbefaler å bruke Amazon.co.uk. Mye raskere levering. Har bestilt derfra i 10 år...
CaptainHindsight Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Anbefaler å bruke Amazon.co.uk. Mye raskere levering. Har bestilt derfra i 10 år... Signerer denne Mye billigere frakt derfra også, det er en egen fraktmetode som heter "Free super saver delivery" eller noe slikt, og den anbefaler jeg
Musemorbr / Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Jeg har brukt uk siden. Raskt levert, og ikke dyrt uten at jeg kan huske nøyaktig hva det kom på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå