FruLS Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 (endret) Listen vår er skrenket ned til disse Martine - min favoritt Matilde Frida Ingrid Malin/Marlin/Marlene Henriette Veronica Både jeg og mamma har navn på M, så hadde vært kjekt med "oppkalling", men synes de andre også er så fine.. (En eventuell fremtidig lillebror skal hete Johannes, oppigjenkalt etter oldefaren) Endret 4. september 2012 av FruLS
Lykketrollet90 Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Kva med Frida er veldig fint:) navnet får meg til å tenkja på ei solstråle av ei jente:)
løvemamma29 Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Eg likte alle på lista di, men Frida aller best:-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Av de på lista di liker jeg Henriette best.
inimini Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Marine og Mathilde likte jeg godt! Ellers liker jeg godt disse på M: Marie Molly Mathea Mina Mikaela Madelen Marion
Cornelianelia Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 Jeg ville strøket Veronica, Marlin og Marlene fra lista. Alle de andre er fine.
SingSing Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Malin, Ingrid og Frida liker jeg best. Flere forslag: Mali Margaret Margrete Mathea Minda Mira
Chelseafan Skrevet 9. september 2012 #12 Skrevet 9. september 2012 Glemte og Forslå et navn,vet ikke om du liker det,men er nesten som Frida,men Fride
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå