HH72 Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Er på utkikk etter slike, siden jeg har tvillinger på fire mndr og det blir mye kjøring til og fra bhg. Men dem jeg har sett ligner veldig på vognposer. Stolene vi har er nokså dype og varme, kunne egentlig tenke meg noe til å tre på stolene m glidelås på, om dere skjønner? Ikke noe som barna trenger å ligge oppi Tips?
Squirrel79 Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Hmm... kan ikke si jeg noen gang har kommet over den type poser som du nevner. Vil tro de ikke er lovlige pga at bilstolene ikke skal dekkes til med noe annet enn i sittedelen... Kommer en god dunpose fra Voksi nå, tror den heter Voksi Move eller noe sånt. Den virker ganske ok synes jeg.
Vogndilla Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Hvilken bilstol har du? Noen av bilstol produsentene lager jo egne poser til sine stoler. Vet f.eks. at maxicosi sine ikke er så veldig varme.
HH72 Skrevet 5. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2012 Ok, hadde litt mistanke om at slike poser ikke er så vanlig, tror bare jeg har sett en som var hjemmestrikket, og det er ikke aktuelt:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå