Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Har hatt mensen i 16 år og aldri opplevd å ha fått den to ganger på samme mnd. Eller i løpet av en mnd .. Fikk mensen 17 august og i går kom det litt brunt i toalettet og på papiret, i dag mere brunt slim (beklager detaljer) og litt friskt blod .. Når jeg tørker meg er det ganske mye som kommer på papiret, for det meste brunt, men med et hint av rødt i. Jeg blir livredd, jeg. Har hatt samme partner i 4 år nå, så med mindre han har viftet med tissetassen til noen andre, så tror jeg ikke at det kan være en kjønnssykdom. Jeg er 26 år og ellers helt frisk og rask, har et barn også. Anyone? Som har opplevd det samme? Den har vært regelmessig i 16 år, faktisk så fikk jeg mensen samme dato jeg egentlig skulle hatt det, et år senere da datteren min var født ..
najaden Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Tja - kan jo kanskje være festeblødning?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Legger til at jeg ikke bruker p-piller eller akkurat har sluttet på noe heller. HI.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Jomen festeblødning 17 dager etter mens .. Da har jeg jo ganske nylig hatt eggløsning. Leste at det kan komme blod sammen med eggløsning, men det er ikke noe eggløsningslim det er snakk om, mer som .. Ja, jeg vet ikke, "utflodblodklump" .. Eller noe sånt .. Ikke som el slim .. Det strekker seg ikke. (Æsj ja, jeg sjekket, ekkel men jeg blir skikkelig fortvila når det gjelder der nede!) HI
Tauriel Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Jeg har fått det ved bruk av angrepillen, aldri ellers
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Ingen angrepille heller .. Jeg trener og lever sånn helt normalt sunt, har en datter, fast partner, ikke bruker/sluttet på p-piller .. Ikke noe unormalt med stress heller. Annet enn akkurat nå, vel og merke hehe, for jeg tenker jo på sykdommer og slikt .. Har aldri opplevd sånn tidligere. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå