Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Grunnet barnehageplass kommer jeg til å måtte ta ulønnet permisjon etter vanlig permisjon neste år. Men så forteller legen min meg at jeg da ikke har rett til å få tilbake min stilling, men at bedriften har rett til å endre stillingen min. Noen som vet om dette stemmer?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Lurer på det samme. Er i samme situasjon selv. Får ikke barnehageplass før august 13. Dette medfører 6 Mnd ulønnet perm for min del. Ønsker jo min gamle stilling tilbake etterpå..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Jeg er nettopp ferdig med ulønnet permisjon. Søkte om det i god tid og fikk innvilget. Er tilbake i samme stilling som før.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Ja det kan de gjøre, men det kan de også etter vanlig permisjon.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Trodde man hadde rett på å komme tilbake til samme stillingen??? Vet at en del arbeidsgivere prøver seg, men stillingen skal man iallefall etter vanlig permisjon ha rett på å stå i.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Trodde man hadde rett på å komme tilbake til samme stillingen??? Vet at en del arbeidsgivere prøver seg, men stillingen skal man iallefall etter vanlig permisjon ha rett på å stå i. Man har rett på tilsvarende stilling og samme lønn. Ikke akkurat samme stilling selv om dette er det vanligste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå