Gå til innhold

madrass til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har forstått det slik at dette bør kjøpes nytt til neste mann. Det jeg lurer på er om noen vet om det holder å spyle den godt og lufte den (skummadrass), og vaske trekket?

Har et 4 år gammelt bilsete som bare ble litt brukt da vi ikke hadde bil på den tiden, kan det brukes? Eller er det for gammelt? (Acta Graco Duo Logic)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan du lese hva landsforeningen for krybbedød skriver om det, så kan du selv avgjøre hva du velger å gjøre.

En skummadrass koster ikke allverden, så det er kanskje verdt å anskaffe en ny?

Bilstoler kan brukes til de er ca 8 år gamle( så lenge de ikke har vært i kollisjon eller vært utsatt for andre forhold som kan føre til materialtretthet).

Men man bør ikke kjøpe brukte bilstoler eldre enn 5 år(fordi man gjerne skal bruke stolen i 2-4 år)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg ville nok ikke brukt opp igjen en madrass uansett hva, de har billige madrasser til sprinkelsen på jysk :)

Barnesetet ville jeg ikke brukt på ny nå, men sjekk utgangs dato på det, det står i plasten under setet

Skrevet

Takk for svar :) Madrass kjøpes ny i dag da :) er det en fordel med overmadrass også?

Synd med bilsetet.. Kun brukt 5-6 ganger. Menmen, lillebrors sikkerhet er jo viktigst :)

Dyner og vognposer kan brukes videre? Om det vaskes såklart.?

Uff, føler meg rimelig teit, men hadde ingen planer om ny baby, så har ikke spart opp en krone til å kjøpe nytt utstyr. Men har heldigvis seng og klær liggende :)

Skrevet
Takk for svar :) Madrass kjøpes ny i dag da :) er det en fordel med overmadrass også? Synd med bilsetet.. Kun brukt 5-6 ganger. Menmen, lillebrors sikkerhet er jo viktigst :) Dyner og vognposer kan brukes videre? Om det vaskes såklart.? Uff, føler meg rimelig teit, men hadde ingen planer om ny baby, så har ikke spart opp en krone til å kjøpe nytt utstyr. Men har heldigvis seng og klær liggende :)

Bilstolen kan du da bruke hvis den er bare 4 år....

En overmadrass gjør det enklere å vaske om uhellet skulle være ute. Den kan jo vaskes i maskin, det er vanskeligere med en madrass.

Dyner og vognposer som kan vaskes på minst 40 gr, helst 60 gr, i maskin kan fint brukes videre.

Skrevet

bilsetet kan fint brukes så lenge det har blitt oppbevart skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...