Gå til innhold

Hvem gjør mest husarbeid - du eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det helt klart mannen som gjør mest.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er det meg, men det faller jo naturlig da, jeg går hjemme med ungene, og han er borte 4 dager i uka (reiser søndags kveld og kommer hjem torsdags kveld) på jobb... Så hadde vært merkerlig om han skulle bruke de resterende 3 dagene på husarbeid ;) Han vasker sine egene arb. klær, og stiller opp med å ordne oppdaskmaskina på helg :)

Skrevet

Det är lite till och från beroende på den som jobbar nest, om den ene er sjuk etc. På slutet har han gjort mest :)

Skrevet

Meg, men jeg er hjemme, han jobber lange dager.

Skrevet

For øyeblikket, han! Høygravid og nesten fødeklar som jeg er med dårlig bekken og form ellers er det han som stiller opp:) og det er en drøm! Han tar det på eget initiativ. Overrasker meg når jeg kommer hjem fra jobb osv. Begge jobber turnus da.

Skrevet

Det blir meg det, noe som er naturlig siden jeg går mest hjemme. Da får jeg dte på min måte også :)

Skrevet

Meg, men jeg er i permisjon. Da jeg var gravid gjorde han mest.

Skrevet

Det er han. Rett og slett fordi jeg mener livet er for kort til å vaske hus, sånt kan man få folk til å gjøre for seg. Han er så gjerrig at han nekter å betale for vaskehjelp, så da får han jo bare gjøre jobben selv.

Skrevet

Det er mannen det, og han er utrolig god til det også. Han er veldig ryddig, og har supre vaskerutiner. Tar alt i huset, inkludert klesvask og oppvask, og han tar all matlaging bortsett fra baking. Hva jeg gjør? Jeg tar alle bæsjebleier. ;) Han jobber 100% og jeg går hjemme, men jeg har en vond ryggskade og vi er enig i at det er best jeg bruker alt overskudd jeg har på gutten vår og hyggelige ting. :)

Skrevet

Jeg gjør inneting han uteting, men vi hjelper hverandre mye og. Jobbe sammen om ting. Jeg hjelper med skruing på bil og han hjelper meg med andre inne ting. Vi får se hvordan det går fremover, kvalmen har tatt meg...

Skrevet

Det er nok meg. Jeg er hjemme med sykemelding, snart permisjon, så da faller det meste på meg. Samtidig er han flink til å hjelpe til de dagene jeg ikke orker eller kan pga ryggen. Er jo en grunn til at jeg er sykemeldt.

I permisjonen faller nok det meste meg på meg da og, men han er jo på jobb. Jeg vil heller at han skal leke med ungene etter arbeidstid, så kan jeg heller få 5min "fri" og kan ta husarbeidet da.

Skrevet

her er det likt, begge har hver sine oppgaver som skal gjøres. i perioder blir det mer på mannen, andre ganger mer på meg.

Skrevet

Ganske likt.

Jeg rydder, planlegger og kjøper mat, har oversikt over alt økonomiske.

Han lager middag, ordner og lever barn i barnehagen og han vasker alltid badet.

Vi bytter på vasking, vasking av klær og stelling av barnet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...