Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Ja, jeg fikk det i går. Noe jeg faktisk ble litt overrasket over. Hadde trodd det kom i morgen, men...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Ja, jeg fikk det i går. Noe jeg faktisk ble litt overrasket over. Hadde trodd det kom i morgen, men... Takk for svar. Bruker komme tidlig her også nemlig og syns det er så rart det ikke er kommet.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 jeg har ikke fått... Takk for svar! Har hatt litt problemer med nav i det siste da jeg ble permittert og de mistet papirer og stoppet diverse så ble redd de hadde stoppet mer her. Men bidraget har jo lite med dagpenger å gjøre, men hvem vet hva de finner på )
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Jeg har heller ikke fått og ligger heller ikke under "utbetalinger" på mine sider. Merkelig.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 så på nav siden at det er utbetalings dag den 6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #11 Skrevet 4. september 2012 så på nav siden at det er utbetalings dag den 6 Takk, men bruker komme før og siden det har vært litt rot i det siste tenkte jeg det var grunnen til at det ikke var kommet. Men når flere ikke har fått er det nok bare forsinket;) Bare godt å vite:)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 Merkelig at noen har fått og noen ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå