Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Såg ein tråd der ELIN svarer at når du har trått over streken på forum. Så blir du kontakta og diskusjon derfra. Korleis kan ho få kontakt med den personen vist den email adressen sitter med null rette opplysninger ?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 De sender advarselmeldinger til den mailen man er registrert med. Om man leser den mailen er jo ikke noe de kan kontrollere. Heller ikke om du har rett navn og opplysninger registrert. De kommer jo ikke akkurat på døra di for å kjefte på deg Selv er jeg registrert her inne med en mail jeg bruker, men med et navn og en adresse som ikke har noe som helst med mitt eget å gjøre. Dette gjorde jeg om etter at de hadde datatrøbbel her og la ut full brukerinfo på et par brukere med nick, navn og adresse. Når datasikkerheten er så dårlig som den tydeligvis er er det helt uaktuelt å ha fullt navn liggende her inne.
Musemorbr / Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Jeg gjorde nøyaktig det samme. Opprettet ny konto, med nytt nick i januar, og valgte da å bruke en mailadresse jeg ellers bruker til konkurranser og tull. Registrerte meg med tullenavn og tulladresse. Det skulle ikke være nødvendig, men jeg ønsker ikke risikere at det samme skjer med meg som skjedde med de tre som fikk all info vist her inne. Det var nemlig et tilfelle etter omlegging av forumet, som jeg oppdaget og straks rapporterte til moderator på mail. Jeg tror ikke andre rakk å se det, men det er i alle fall bevis nok for meg på at det etter omleggingen også er mulig at det skjer slike ting her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå