Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Kan det føre til mye sinne og at man mister følelser for partneren sin? ;(
Heada Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Javisst! Du bør oppsøke lege hvis du tenker at du er deprimert.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Ja, det er veldig vanlig. Mange tror at depresjon bare er tristhet, men det er så mye, mye mer enn det. Har du andre symptomer?
n74 Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Ja det er veldig vanlige symptomer. Hvis dette gjelder deg så synes jeg du skal bestille time hos fastlegen din. Er det vanskelig så kan du spørre noen du stoler på om hjelp til å ta kontakt med fastlegen, og kanskje bli med første gangen. Min samboer ringte fastlegen for meg og ble med meg til første time. Det var veldig bra for meg, for på legekontoret kom tårene igjen fikk ikke ut et ord. Det kan være vanskelig å skjønne nå, men dette er en tilstand som bare er for en periode. Hor lang den perioden blir avhenger hva slags hjelp du får/ oppsøker. Klem til deg:-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Takk. Tror jeg må bestille meg time hos legen min Gråter hele tiden, av alt. Er helt overvelda. Også er jeg så sint, så sint - hele tiden. Særlig på samboeren min selvom han gjør sitt beste.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Klem til deg. Har vært gjennom en sånn periode i livet mitt selv. Tok kontakt med legen den samme dagen jeg innså at jeg kunne være deprimert. En god venninne hjalp meg å innse det. Det var utrolig godt å komme meg til legen. Han tok meg seriøst og han hjalp meg se at det går an å komme ut av det. Jeg slapp å begynne med medisiner, men jeg gikk til samtale hos legen og fikk "hjemmelekser" som hjalp meg mye. Lykke til, HI. Klem igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Har fått time...gruer meg til å si det til legen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå