Gå til innhold

Facebookgruppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er interessert i å ha en FB gruppe for oss Marsenerne 2013? :)

Skrevet

Hadde vært fint med en lukket/hemmelig gruppe:-) Har ikke helt tenkt v å flagget noe for hele fb med det første;-)

Skrevet

Hehe ja var en lukket en jeg tenkte på også :P

Skrevet

vet at det er snakket om dette på babyverden så sjekk om det allerede finnes først :) Er jo greit at alle samles på en gruppe :D

Skrevet

Vet det er ei for trøndermamma 2013. Men e ikke så aktiv når forespørselwn min for ei uke sia ikke e godtatt enno

Skrevet

Ja det hadde vært fint med en lukket gruppa på facebook. Hvem tar på seg ansvaret for det?

Skrevet

Jeg kan starte en gruppe, men trenger minst en person å invitere for å kunne opprette gruppen :)

Skrevet

Vi har laget en FB gruppe for Tromsø babyer 2013, men jeg er gjerne med på en mars gruppe også :) Legg ut link her når du har fått opprettet gruppa.

Skrevet

Det ser ut som man må være venn med dem man inviterer skal det være en "secret group", altså en skjult gruppe der ingen ser medlemmer/gruppenavn osv. Styrete Facebook :/

Skrevet

Du kan godt bli venn med meg på Facebook Tunfisken? også kan vi få inn folk sammen i en gruppe der. Send meg en privatmelding her inne evnt:)

Skrevet
Har noen laget noen gruppe?

Nope! Tar du utfordringen? ;) Man må ha en FB-venn som man kan invitere med i gruppen for å kunne opprette den. Man kan vel kanskje bare alliere seg med en venninne som svarer nei på innbydelsen...

Skrevet
Har noen laget noen gruppe?
Nope! Tar du utfordringen? ;) Man må ha en FB-venn som man kan invitere med i gruppen for å kunne opprette den. Man kan vel kanskje bare alliere seg med en venninne som svarer nei på innbydelsen...

Eller bare forlater gruppen etter opprettelse...

Skrevet (endret)

hej. jag prövade starta en grupp, men man måste invitere medlemmer, så bli venn med meg på facebook og skriv ett pm. så startar vi denne gruppen =)

Endret av garcia
Skrevet

Jeg har laget en gruppe nå. Den er hemmelig, så bare de som er medlemmer kan se den. De som vil være med kan bare sende meg en privat melding med navn så kan jeg legge dere til:)

Skrevet

Det er visst en gruppe allerede som heter BIM13. Det er for oss marserne men beskrivelsen ble fjernet så ikke det skulle synes for andre. Den er ikke skjult men den er privat så man må bli godkjent.

Skrevet

Er det en egen marsgruppe for de som bor i Oslo?? Sist gang hadde vi en slik. Kjempegreit å møtes med magene!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei alle sammen. Vi har det kjempekos på FBgruppa MIM13, så de som vil joine kan sende meg en PM :) Det er kombinert BIM og BV gruppe for mars2013 mammaer. Den er ikke hemmelig, men privat. Derfor er det ikke noen beskrivelse på gruppa slik at de som eventuelt ikke vil "oute" seg på FB slipper det :)

Skrevet

Trenger ikke sende PM. Bare søk opp gruppa MIM 13 på facen og legg inn ønske om å være med :) (fant det ut nå) :P

• 3 måneder senere...
Skrevet

Prøvde å søke opp MIM 13, men får bare opp noe for "treningsglade" - regner ikke med det er den?? :) har gruppen endret navn?

• 3 uker senere...
Skrevet

Samme her, FrueMedFrø. Jeg får heller ikke opp noe annet. Er det noen som vet noe om det? :)

Skrevet

Jeg søkte å Mim13 og søkte om å delta...håper det var riktig gruppe!

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...