Gå til innhold

Facebookgruppe?


Tunfisken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet det er ei for trøndermamma 2013. Men e ikke så aktiv når forespørselwn min for ei uke sia ikke e godtatt enno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har laget en FB gruppe for Tromsø babyer 2013, men jeg er gjerne med på en mars gruppe også :) Legg ut link her når du har fått opprettet gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som man må være venn med dem man inviterer skal det være en "secret group", altså en skjult gruppe der ingen ser medlemmer/gruppenavn osv. Styrete Facebook :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt bli venn med meg på Facebook Tunfisken? også kan vi få inn folk sammen i en gruppe der. Send meg en privatmelding her inne evnt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen laget noen gruppe?

Nope! Tar du utfordringen? ;) Man må ha en FB-venn som man kan invitere med i gruppen for å kunne opprette den. Man kan vel kanskje bare alliere seg med en venninne som svarer nei på innbydelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen laget noen gruppe?
Nope! Tar du utfordringen? ;) Man må ha en FB-venn som man kan invitere med i gruppen for å kunne opprette den. Man kan vel kanskje bare alliere seg med en venninne som svarer nei på innbydelsen...

Eller bare forlater gruppen etter opprettelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej. jag prövade starta en grupp, men man måste invitere medlemmer, så bli venn med meg på facebook og skriv ett pm. så startar vi denne gruppen =)

Endret av garcia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en gruppe nå. Den er hemmelig, så bare de som er medlemmer kan se den. De som vil være med kan bare sende meg en privat melding med navn så kan jeg legge dere til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst en gruppe allerede som heter BIM13. Det er for oss marserne men beskrivelsen ble fjernet så ikke det skulle synes for andre. Den er ikke skjult men den er privat så man må bli godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en egen marsgruppe for de som bor i Oslo?? Sist gang hadde vi en slik. Kjempegreit å møtes med magene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen. Vi har det kjempekos på FBgruppa MIM13, så de som vil joine kan sende meg en PM :) Det er kombinert BIM og BV gruppe for mars2013 mammaer. Den er ikke hemmelig, men privat. Derfor er det ikke noen beskrivelse på gruppa slik at de som eventuelt ikke vil "oute" seg på FB slipper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Prøvde å søke opp MIM 13, men får bare opp noe for "treningsglade" - regner ikke med det er den?? :) har gruppen endret navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...