Gå til innhold

Noen som så forbindelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun der forelska-Synne var jo kvalmende. Er det sånn det er å være 21 år og forelska? Er jo bare 22 selv, så skulle vel ha visst svaret. Har desverre ikke vært skikkelig forelska siden jeg var 15.

Men tenker at det hadde vært pinlig å vise meg frem slik på tv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke det var pinlig, men ærlig, nakent og vakkert. Jeg likte henne godt.

Skrevet

Jeg så på. Ekteparet var jo søte da:-)

Skrevet

Jeg gikk på skole med alenemoren i noen år. Ble ikke forbauset over at hun var med på noe sånt. Hun har stadig vært en kjendisjeger, og henger kun med folk som kan gi henne kjendisstatus. Dette føles som det siste krampetaket for å komme på tv!

Skrevet
Jeg gikk på skole med alenemoren i noen år. Ble ikke forbauset over at hun var med på noe sånt. Hun har stadig vært en kjendisjeger, og henger kun med folk som kan gi henne kjendisstatus. Dette føles som det siste krampetaket for å komme på tv!

Hun alenemoren virket litt vel "tøff i trynet" for min smak. De andre (ekteparet og forelska-synne) likte jeg godt og syntes det var interessant å følge dem.

Skrevet

Jeg gikk på skolen med "forelska-Synne" fra 2 klasse til hun gikk ut av 10ende (hun er ett år eldre enn meg) Hun er ei herlig jente helt uten tvil :-)

Skrevet

Og ja, det er sånn det er å være forelska, iallefall de gangene man møter noen som bare tar pusten fra en. Det opplevde jeg for 4 år siden, jeg er fortsatt like kvalmende forelska i samme karen :)

Skrevet

Jeg kunne bare se hvor rotete det var i den leiligheten...

Skrevet

Haha hvilken leilighet?

Skrevet

Til den alenemoren! Så ut som et studentkjøkken med masse oppvask, hehe.

Skrevet

Jeg gikk glipp av det, men kan noen fortelle hva det egentlig handler om?

Skrevet

Kikka innom. Utrolig uinteressant egentlig.

Skrevet
Haha hvilken leilighet?
Til den alenemoren! Så ut som et studentkjøkken med masse oppvask, hehe.

Oi, jeg tenkte faktisk det motsatte. Der var det ryddig og fint :) Så ikke så nøye på kjøkkenet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...