Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 kan jeg da ha grå i stua?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 dersom det er atskilte rom så går jo det... er det bare en åpning ville jeg kanskje ikke gjort det... Men, alt er jo lov;-)
najs Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Kommer an på hvilken toner du har. Brunt og grått kan være kjempefint sammen hvis det harmonerer:-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2012 er lukka dør imellom... Jeg vet jo at jeg kan gjøre som jeg vil, er bare litt i tvil på om resultatet blir bra, eller om det vil "skurre". Kjenner jeg er litt lei det brune, men orker ikke male alt om igjen;)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2012 jeg har kaffe latte, hvilken grå vet jeg ikke enda, for jeg har vært så i tvil om det går...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Hva med en grå som er litt varm, og dermed harmonerer med brunt. F.eks "sand" eller noe slikt?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2012 sand var jo kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå