Gå til innhold

hva liker du best med mannen din? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han nå bor sammen med hun i kassa på Rema. Og ja, at han ikke lengre er mannen min

:D

Skrevet

Jeg har ingen mann da, men det jeg liker best ved samboern min er humoren hans og at han er så snill og hjelpsom.

Skrevet

At han er snill, at han alltid er der for meg.

Skrevet

At han alltid setter barna først i sine prioriteringer.

At han har en fantastisk humor og får meg til å le.

At han orker å jobbe ekstra for å gi oss som familie økonomisk trygghet og fleksibilitet.

At han er snill og trofast.

At han er min :)

Skrevet

At det aldri er noe tull med han. Han er hjemmekjær, stiller opp for familie og barn, tar mer enn sin del av husarbeid, lyver aldri, holder alltid avtaler, sjekker alltid om det passer om han en sjelden gang skal ut osv... Aldri noe tull!

Lidenskap og eventyrlyst derimot... det kan jeg savne ;-)

Skrevet

At han elsker meg og er der for meg og min datter.

Skrevet
At han elsker meg og er der for meg og min datter.

Ordla meg litt feil ; VÅR datter (hehe)

Skrevet

At han er en ordentlig mann og at han er bare min :D

Skrevet
At det aldri er noe tull med han. Han er hjemmekjær, stiller opp for familie og barn, tar mer enn sin del av husarbeid, lyver aldri, holder alltid avtaler, sjekker alltid om det passer om han en sjelden gang skal ut osv... Aldri noe tull! Lidenskap og eventyrlyst derimot... det kan jeg savne ;-)

Dette kunne jeg ha skrevet selv...

Skrevet

At han er så rolig, intelligent og utrolig snill.

Elsker spesielt at han er så rolig og trygg, i stor kontrast til meg. Jeg er et nervevrak :D

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

At han er så snill og god. Han er av og til nesten litt for snill.

Litt impulsivitet og "guts" derimot... Det kunne han veldig gjerne hatt litt mer av...

Skrevet

Hvordan han er med barna våre, han er helt fantastisk flink med dem.

Hvor forståelsesfull han er, og ikke minst tålmodig. Jeg er ikke alltid like lett å ha med, men han er der for meg, og hører på meg uansett hva det er for noe.

Han er trofast, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke i mine villeste fantasier kan innbille meg at han kunne vært utro.

Jeg elsker ham mer enn jeg kan forklare, han er den perfekte mannen for meg, og den perfekte faren til våre barn :) Kunne ikke bedt om noe mer!

Skrevet

At det er så lett å manipulere han til at jeg får viljen min :P han er med andre ord veldig naiv og kanskje litt dum...

Skrevet

At han er veldig flink til å ta med barna ut og finne på spennende ting

Skrevet

Han får meg alltid til å føle at jeg er den beste, han viser hver dag i ord og handlinger at han virkelig ser meg. Han får meg til å føle meg verdsatt. Han er raus med kjærtegn i hverdagen, og vi prater godt sammen. I tillegg til å være kjærester (er gift altså) driver vi Familien vår AS sammen, og han er en fantastisk pappa.

Vi har klart å bevare lidenskapen i forholdet, har holdt sammen i 15 år nå. Gir aldri slipp på han.

Skrevet

At han er min trygghet og min klippe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...