Gå til innhold

Hadde dere turt?.. Date, IIIK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og er drittlei av useriøse menn. Flytta fra ex-samboer for 2 år siden snart. Har vært en del byliv og slikt etter man ble singel, men der finner man ikke seriøse menn. Har to veldig korte og mislykka forhold bak meg ( Fant ut at han ene røyka hasj, huff..). Har rett og slett prøvd nettdating og kommet i kontakt med en som virker hyggelig. Han har hus, et barn, bil og en jobb han trives i. Bor ikke i samme by som meg, og han har spurt om jeg tør å møte han om han kommer kjørende hit. Skal man ta sjansen..? en gang må man jo vinne? :) Blir jo bare så skuffa hver gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ville jeg gjort! Det eneste du har å tape er tiden du bruker :)

Men møt han et offentlig sted den første gangen, så kan du bare gå hvis det blir helt feil. Og ikke middag! Fordi det er ganske kleint å sitte der gjennom et helt måltid hvis man ikke har noe å snakke om.

Hilsen en som traff mannen sin på nettet, men som møtte noen frosker på veien dit!

Skrevet
Ja, det ville jeg gjort! Det eneste du har å tape er tiden du bruker :) Men møt han et offentlig sted den første gangen, så kan du bare gå hvis det blir helt feil. Og ikke middag! Fordi det er ganske kleint å sitte der gjennom et helt måltid hvis man ikke har noe å snakke om. Hilsen en som traff mannen sin på nettet, men som møtte noen frosker på veien dit!

Hehe, d blir offentlig ja, typ en øl sammen eller noe. Og han skal sove på hotell :)

Skrevet

Det ville jeg gjort, ja! Jeg møtte samboeren min via nettet for tolv år siden. Møtte mange før han, og syntes det var veldig veldig spennende og kjempegøy. Det er viktig å møtes på et offentlig sted, og ikke fall for fristelsen å bli med han på hotellet uansett hvor hyggelig han virker. Husk at du ikke egentlig vet noe om han, og når dere ikke har felles kjente o.l., så kan det være litt mer risky... (det er min erfaring ihvertfall). Jeg hadde et par leie episoder, men det var for det meste bare spennende og morsomt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...