IHHE Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Tidlig ute som jeg alltid er, sitter jeg nå og skal planlegge julegaver. Liker å kjøpe litt utøver høsten, da det er mye tilbud og man kan gjøre litt kupp =) Det kommer også en baby i november, så da er det deilig og slippe å tenke på det =) Meen, denne gangen er jeg fullstendig rådvill, så lurte på om noen ville komme med litt tips til meg. Så jeg lurer på, hva skal dere kjøpe til : - Foreldrene dine - Bestemor og bestefar - Barn i alderen 2 - 11 (!) - Storesøstre i 30 åra.. Blir veldig glad for alle innslag
<3 2G <3 Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg rusler rundt og venter til jeg ramler over ting. Søstera mi har jeg handlet til i sommer. Svigers er ikkeno problem, de får ting de trenger, samme med mamma. Ungene får ting de har mast om hele året.
Puppemamma Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 mamma og pappa : Har ikke kjøpt noe enda men kjøper kanskje kaffemaskin, ny kaffekanne fra tupperware, billetter til teater/show. treningstøy/turtøy bestemor og bestefar: et bilde av sønnen vår, evnt hele familien med gravidmagen barn: sjekk nettbutikken til toysrus! gratis frakt og ofte halv pris på mye! storesøster: klær?! spabehandling?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå