Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Erstatte noen måltider med f eks en nutrilett Shake eller bar ? Har gått på grete roede før graviditeten men nå etter orker jeg ikke helt d samme pga en hektisk hverdag og lite tid t å planlegge alle måltider akkurat nå. Om jeg kunne starte m å erstatte to måltider.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg går på noka. Jeg er nesten faktisk flau over å si det høyt, men det gjør jeg. Kan ikke trene pga helsen og sitter store deler av ukene i sofaen eller tom. legger meg igjen når barna er på skolen og i bhg. Jeg har shake til frokost kl.9. Yoghurt, omelett el. kl.11.30, shake kl.14.30, 1/2 porsjon middag kl. 16.30 - 17.00 og shake til kvelds kl.20 - 20.30. Funker som bare det for meg
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Går du greit ned i vekt av det??
Hannemora2 Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Ja går du greit ned i vekt av det å hvor lenge har du holdt på med det???
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 skal strarte på en ny slankepille i morgen som heter konjak. Krysser fingrene på at de hjelper.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Ja jeg går greit ned i vekt av det. Men du må lese pakningsvedlegget. Utfordringen er ikke å gå ned i vekt på pulver, men å bli der etterpå
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Ja jeg går greit ned i vekt av det. Men du må lese pakningsvedlegget. Utfordringen er ikke å gå ned i vekt på pulver, men å bli der etterpå Hvordan bli der etterpå? Går man opp i vekt av å begynne å spise mat igjen? Hvor mye hjelper noka og nutrilett?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Jeg gikk ned 30 kg på ett år ved å gjøre dette; Eat less, move more. Og med å spise mindre, så spiste jeg vanlig mat. Og ved å bevege meg mer, så gikk jeg mer tur og tok sykkelen fremfor bilen. Da jeg gjorde dette haddde jeg tre barn, yngste var 6 mnd da jeg startet. Har holdt vekten siden, de færreste gjør vel det når de drikker shakes fremfor mat og etterhvert spiser normalt igjen... poff - alle kiloene, pluss noen til opp igjen. Det handler ikke om å slanke seg. Det handler om å endre livsstil.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Ja jeg går greit ned i vekt av det. Men du må lese pakningsvedlegget. Utfordringen er ikke å gå ned i vekt på pulver, men å bli der etterpå Hvordan bli der etterpå? Går man opp i vekt av å begynne å spise mat igjen? Hvor mye hjelper noka og nutrilett? I pakningsvedlegget står det hvordan du skal gjøre når du ender kuren for å holde vekten. Du må stabilisere kroppen. Ikke bare slutte på pulver/bar og gå over til vanlig mat. Om du eks. har 3 shaker til dagen, så bytter du 1 shake måltid mot vanlig mat og slik holder du på i et par uker. Deretter bytter du ut neste shakemåltid med mat og fortsetter slik i et par uker osv. Det står bedre forklart i brosjyren, men du forstår hva det går i For meg hjelper nutriett bar og noka shake (best smak) like godt og helst nesten bare bedre enn ifjor når jeg kunne trene og bare spiste veldig veldig lite og sunt. Det er ikke alle som bare kan ta sykkelen, ta trappene i steden for rulletrapp/heis, gå en tur, la bilen stå osv. Og jeg er kommet i den situasjonen, så da prøvde jeg dette og det funker for meg. Jeg liker egentlig ikke å reklamere for shake og bar, men forteller gjerne mine erfaringer når noen spør spesifikt. Jeg går ikke inn på slanketråder for å foreslå denne metoden for andre, men som sagt jeg har god erfaring og det funker for meg så jeg kan fortelle om det Det funker ikke for alle da. Jeg har stor tro på at hver må finne en metode som funker for seg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Jeg har gjort det, men gikk dessverre ikke ned mer enn ett par kg. de første ukene. Deretter stoppet det helt. Har insulinresistens, så er nok derfor det ikke virket. Grete Roede hjelper heller ikke, da det er tilnærmet likt det kostholdet jeg hadde i utgangspunktet som gjorde meg overvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå