Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Har ei nabo som sitter konstant i tlf..hehe og hver gang jeg går forbi så sier hun liksom: nei,såå..det er det hu sier da jeg går forbi til den som hun prater med..hver eneste gang..er det ikke litt merkelig at hun sier det samme hele tiden da? mange som har sagt at hun bare later som at hun prater ..for man kan vel ikke sitte i tlf fra kl 16 hver dag til kl 22 hver eneste dag asså..
LuksusLiv Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg tror ingenting om den dama, men jeg tror at du har litt for lite å gjøre.
Hannepålandet Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 He he... Pinlig den dagen telefonen ringer mens hun prater da
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 ja haha..og hver gang liksom : nei såå.. har ganske mye å gjøre men er joooo ikke til å unngå da å høre henne da man går forbi hehe.. hi
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 hehe... Kanskje du er naboen min? Jeg sitter mye i telefonen. De fleste venninnene mine er alenemødre og da holder vi hverandre med selskap over telefonen når ungene er lagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå