kinedd Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 var på ultralyd idag og der kunne di ikke finne noen hjertelyd jeg er mest i uke7 men tror hun sa at det som er inni meg har våkst i 5 eller 6 uker. dette skrev hun i et brev jeg skal levere til legen min: kvinne er par 2 gravid 3 med siste mens 19.07.12 tn 27.04 2013 har vert til kontroll og fodt målt hcg verdier som har vist liten stigning. kommer til undertegnende for å verifisere vitalt svangerskap.vag. uk viser oppklaring i uterus,ser en gestasjonssekk. men ikke fosterekko og da heller ikke hjerteaktivitet oppklaring måler 5-6mm, ma eller bo i uke 5-6. noen som vet hva hun mener? må jeg ta utskrapning? tabelett?
IHHE Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Det ser ut som om du har hatt en MA eller da BO ( vet ikke hva dette står for) , og at legen din skal henvise deg videre til da utskrapning. "/
*Vetlis* Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 (endret) Det kan være som hun over her sier! Men det skjedde noe lignende med meg. Å jeg skulle inn for bekreftelse før en utskrapning uken etter, Å da var det et sprell levende foster der. Som forøvrig ogsÅ tilsvarer alder som vi først trodde. Greia var at jeg har bakoverbøyd livmor, Å de mÅ holde ultralydproben litt annerledes. Noen leger gjør det automatisk, hun jeg hadde gjorde det ikke til tross før at jeg ba om det (møkkadamen). PÅ første ul så hun ikke fosteret en gang. Å det var absolutt pÅ et tidspunkt hvor man skulle se hjerteaktivitet. Kan godt være at det er noe som ikke stemmer hos deg, men jeg ville ikke gitt meg før etter en ukes tid. Mine hcg mål var ogsÅ litt merkelige, bare så det er sagt. Endret 4. september 2012 av *Vetlis*
*Vetlis* Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Hmmm jeg gikk inn å redigerte disse merkelige store bokstavene, men det hjalp ikke en skit, hva skjer? Ja, ja duforstår sikkert hva som står der alikevel.
kinedd Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2012 vetlis: jeg tenkte å gå t doktoren idag og be om ny ultralyd før di får låv å ta noe utskrapning på meg. jeg har ikke blødd eller noe. bør jeg vente noen uker med det? jeg regnet fra jeg hadde eggløsning tog en eggløsnings test å då er jeg 5 uker nå. hun regnet fra mensen og da er jeg 7 uker vet ikke om det kan ha noe å si også. får hun målte hva den tingen målte inni meg å det var som en 5 6 uker reke:P å det er jo det jeg skal være nå ifølge eggløsningen??
*Vetlis* Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Jeg ville ventet litt tror jeg. Så litt på mine notater. Min siste mens var rundt 2-4 februar. Jeg var på ultralyd i den 29/3. Så ca 7 uker på vei, da fant de kun et sort hull. Men den 3/4 fant de et sprell levende foster på 17mm. De mente også at hcg nivåene mine ikke var tilfredstillende så de sa jeg måtte være forberedt på utskraping. Men jeg sitter nå her med lillegutt i maven 30 uker på vei, så feil kan de ta!
YamYam Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 BO = Blighted Ovum, fostersekk uten fosteranlegg inni, en tom fostersekk.
*Vetlis* Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Det var BO de sa jeg hadde, men det stemte jo ikke. Har forøvrig fått samme diagnosen 3 ganger før, å når jeg så hvor feil de tok nå sist, undrer jeg om jeg har fjernet friske fostere før. Kjip tanke!
kinedd Skrevet 4. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2012 håper de har tatt feil med meg også. men tviler jo egentlig på d.off vetlis:( ja dåktoran burde være mer sikker før de gjør ting å sier ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå